ارغوان رضایی دعوت فرانسوی ها را رد کرد : ارسلان رضایی مدعی شد ارغوان دخترش ...


ارسلان رضایی مدعی شد ارغوان دخترش دعوت فدراسیون تنیس فرانسه را برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور رد کرد. تماشا: ارسلان رضایی مدعی شد ارغوان دخترش دعوت فدراسیون تنیس فرانسه را برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور رد کرد.

ارغوان رضایی، تنیسور ایرانی الاصلی است که سال هاست در فرانسه زندگی می کند و به نام این کشور در تورنمنت های بین المللی شرکت می کند. سال پیش دعوای او و پدرش جنجال ساز شد. ارغوان در همه سال های گذشته با پدرش تمرین می کرد اما فدراسیون فرانسه ترجیح داد او مربی دیگری داشته باشد.

 به این دلیل بود که ارسلان رضایی وسط مسابقه با دخترش و مربی او درگیر شد اما جالب است که حالا او ادعا کرده فدراسیون عامل اصلی این اتفاقات بوده است.

ارغوان رضایی , محسن رضایی , ام دی اف رضایی

او دیروز به فارس گفته بود: «مشکلاتی که فدراسیون تنیس فرانسه بین من و ارغوان به وجود آورد، باعث شد تا دخترم از این موضوع به شدت ناراحت و دلخور باشد. ارغوان به تیم ملی تنیس زنان فرانسه که قرار است ماه آینده در یک مسابقه شرکت کند. دعوت شده است.

 اما دخترم این درخواست را نپذیرفت و گفت که نمی تواند بازی کند چرا که آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را ندارد. البته این دلیل واقعی نیست. دلیل او مشکلاتی است که فدراسیون تنیس فرانسه و خبرنگاران فرانسوی برای ارغوان به وجود آوردند. پس از اینکه کاپیتان تیم ملی زنان فرانسه برای حضور ارغوان با او تماس گرفت، دخترم گفت مصدوم است و حضور در تیم ملی را نپذیرفت.»

ارسلان رضایی در حالی این ادعا را کرده که هیچ یک از سایت ها و خبرگزاری های فرانسه، خبری مبنی بر دعوت راغوان به تیم ملی فرانسه ندارند.


ویدیو : ارغوان رضایی دعوت فرانسوی ها را رد کرد