ارضای نیاز به قتل، حمله به دختر 12 ساله را رقم زد : مرد انگلیسی پس از اقدام ...


مرد انگلیسی پس از اقدام به قتل یك دختر نوجوان گفت: انگیزه‌ام از وارد كردن ضربات چاقو تنها نیاز به كشتن یك انسان بود. خبرگزاری ایسنا: مرد انگلیسی پس از اقدام به قتل یك دختر نوجوان گفت: انگیزه‌ام از وارد كردن ضربات چاقو تنها نیاز به كشتن یك انسان بود.

 «لاورنس» 31 ساله پس از اقدام به این قتل به پلیس محلی «منچستر بزرگ» گفت: وقتی ضربات چاقو را به بدن این دختر 12 ساله فرو می‌‌كردم از این كه لبه چاقو به راحتی وارد كمر او می‌‌شود، احساس خوشایندی داشتم.

بنابر اعلام پلیس محلی این منطقه، این دختر به همراه برادر سه ساله‌اش مشغول بازی در پیاده رو مقابل منزلشان بودند كه متهم به او حمله‌ور شد و چندین ضربه چاقو به كمر او وارد كرد.

«لاورنس» همچنین گفت: پس از كشتن این دختر قصد داشتم یك تن دیگر را نیز به قتل برسانم اما از این تصمیم منصرف شدم و چند ساعت بعد به اداره پلیس رفتم و خود و چاقویم را تسلیم پلیس كردم. او همچنین گفت: مشكل مالی دارم و می‌ خواهم كه مدتی را در زندان بمانم.

 مادر این دختر پس از بهبود نسبی او گفت: پس از انتقال دخترم به بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اكنون از نظر جسمانی روندی رو به بهبود را دارد اما از نظر روحی بسیار آسیب‌پذیر و حساس شده است.     


ویدیو : ارضای نیاز به قتل، حمله به دختر 12 ساله را رقم زد