ارسال مدارک محرمانه به فیفا برای تعلیق فوتبال ایران خنده‌دار است/ ادعای اماراتی‌ها کذب محض است :



تیم ملی فوتبال ایران , فوتبال ایران , بهترین سایت شرط بندی فوتبال در ایران

 مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: چه منطقی پشت این قضیه وجود دارد که فدراسیون بخواهد مدارک محرمانه به فیفا ارسال کند تا فوتبال ایران تعلیق شود؟

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به انتشار مطلبی درباره فدراسیون فوتبال در یکی از روزنامه‌های صبح امروز (یکشنبه) اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها مطلبی با عنوان فدراسیون فوتبال مدارک محرمانه‌ای برای تعلیق فوتبال ایران به فیفا ارسال کرده، منتشر کرده است. نمی‌دانم این عزیزان با چه کسی ارتباط دارند و چطور در مورد موضوعی که از آن آگاهی ندارند، صحبت می‌کنند.

وی افزود: این مسائل جنبه حقوقی دارد و قطعا پیگیری خواهد شد. کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال از من اطلاعاتی خواسته‌ که در اختیار آنها قرار می‌دهم. نمی‌دانم چطور بدون اطلاعات این مسائل را مطرح می‌کنند. در متن این گزارش عنوان شده که فدراسیون فوتبال از جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فیلم گرفته و آن را به صورت زیرنویس فارسی به فیفا ارسال کرده‌ است. فیفا و مراجع دیگر علاقه‌ای به این مسائل ندارند و موضوع خنده‌‌داری مطرح شده است. واقعاً چه منطقی پشت این قضیه وجود دارد که فدراسیون بخواهد این کار را انجام دهد؟

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همه فدراسیون‌های عضو گزارش خود را برای مراجع بالا دستی ارسال می‌کنند. ما نیز این گزارش را ارسال کرده و این موضوع بدیهی است. گزارش مجمع با امضای ناظران به مراجع بالادستی مانند فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود.

حسینی تصریح کرد: صحبت دیگر در مورد رسانه‌های کشورهای خلیج فارس است که از طرف کفاشیان نوشته‌اند شرایط سختی را برای تیم‌های عربستانی در ایران بوجود می‌آوریم. این صحبت‌ها صحت ندارد و کفاشیان تنها در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرده که ایران همانند دیگر تیم‌های آسیایی همواره میزبانی خوبی از تیم‌های عربستانی انجام داده است. کفاشیان گفته می‌خواهیم مسابقات در ایران برگزار شود چون ایران کشور امنی است.

وی گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌اش نگفته که باشگاه‌های ایرانی شرایط سختی را برای تیم‌های عربستانی بوجود آورده‌اند. مردم عزیز بدانند که کفاشیان چنین حرف‌هایی را مطرح نکرده است. کفاشیان به من اعلام کرد که گفته است باشگاه‌های عربستانی گاهی اوقات برای تیم‌های ایرانی به هنگام ورود به این کشور، در فرودگاه و در بحث ویزا مشکلاتی را بوجود آورده‌اند اما ما در ایران چنین کاری نکرده‌ایم. مطالب مطرح شده در رسانه‌های عربی تنها مصرف داخلی دارد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اینکه اماراتی‌ها مدعی شده‌اند ناظر امنیتی به  ایران می‌فرستند، عنوان کرد: اعلام ناظر امنیتی تنها توسط مراجع بالادستی فوتبال مانند فیفا برای مسابقات ملی و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات باشگاهی انجام می‌شود و ادعای صورت گرفته از سوی باشگاه‌های اماراتی کذب بوده و ناظران مدنظر اماراتی‌ها به هیچ عنوان اجازه حضور در ورزشگاه‌های ایران را ندارند و AFC قطعاً اجازه این کار را نخواهد داد.

اخبار ورزشی -  تسنیم 


ویدیو : ارسال مدارک محرمانه به فیفا برای تعلیق فوتبال ایران خنده‌دار است/ ادعای اماراتی‌ها کذب محض است