ارتش زنان و کودکان داعش (+عکس) : این رهبر داعشی که مقابل کودکان و زنان در حال ...



این رهبر داعشی که مقابل کودکان و زنان در حال سخنرانی است، اعلام کرد: خلیفه ابوبکر بغدادی شما را تشویق می‌کند تا شیعیان را بکشید و به ما در عراقی که کشور ماست، کمک کنید.

گروه تروریستی داعش در فیلم ویدئویی جدید خود تصاویری را منتشر کرده که در آن گروهی از زنان و کودکان را برای انجام عملیات آتی خود در منطقه آموزش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی ارم نیوز، این فیلم ویدئویی منتشر شده از سوی گروه تروریستی داعش تحت عنوان "بیعت با مرگ" نشان می‌دهد که اعضای این گروه بیشتر زنان و کودکانی ساکن شهر رقه سوریه هستند و یکی از سران این گروه با سخنان خود آن‌ها را برای رفتن به عملیات عراق تشویق می‌کند.

این رهبر داعشی که مقابل کودکان و زنان در حال سخنرانی است، اعلام کرد: خلیفه ابوبکر بغدادی شما را تشویق می‌کند تا شیعیان را بکشید و به ما در عراقی که کشور ماست، کمک کنید.

این نخستین بار نیست که داعش برای اجرای عملیات‌ خود از کودکان و زنان به عنوان عوامل انتحاری و سپر انسانی سوء استفاده می‌کند.

منابع خبری سوریه اعلام کردند که در جریان حملات داعش تعداد کشته شدگان افراد زخمی افزایش پیدا کرد و در پی فرار افراد به خاک ترکیه، این گروه تروریستی تعداد زیادی از جوانان شهر رقه سوریه را به عضویت خود درآورده است.

داعش از طریق تبلیغات رسانه‌ای و خیابانی در شهر رقه افراد جوان و کم سن و سال ر770ا برای پیوستن به گروه تروریستی خود تشویق می‌کند.

 

تجاوز داعش به زنان , زنان داعش , داعش و زنان

 

زنان برهنه داعش , تجاوزجنسی داعش به زنان , فروش زنان برهنه توسط داعش

 

جنایات داعش با زنان فیلم , تجاوزات داعش به زنان , داعش و زنان موصل

 

زنان حوص ران جزو داعش , داعش زنان اسیر ایزدی را به کجا می برد؟ , داعش زنان گازگیر

 

اتاق تجاوز داعش به زنان در سوریه  , عکس زنان اعدامی توسط داعش , آتش زدن زنان توسط داعش

 

اتاق تجاوز داعش به زنان در سوریه تصاویر  , بیوه ای که زنان داعش را تروریست می کند عکس , 18 بدار اویزی عراقی ها توسط کودکان داعش

 

 

اخبار بین الملل - ایسنا


ویدیو : ارتش زنان و کودکان داعش (+عکس)