اراذل و اوباش خوش تیپ تهران بازداشت شد : یکی از اراذل و اوباش خوش تیپی که با ...


یکی از اراذل و اوباش خوش تیپی که با سلاح گرم زنان را تهدید به مرگ می کرد با شلیک پلیس دستگیر شد. خبرگزاری مهر:  یکی از اراذل و اوباش خوش تیپی که با سلاح گرم زنان را تهدید به مرگ می کرد با شلیک پلیس دستگیر شد.

چندی قبل تعداد زیادی از اهالی شهرک ولیعصر و یافت آباد با مراجعه به دادسرای ناحیه 18 مدعی شدند فردی به نام سجاد که از اراذل و اوباش به نام منطقه است آنها را تهدید کرده و مقادیر زیادی پول از آنها اخاذی کرده است.

در ادامه یکی از اهالی در شکایت خود به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل همسرم در حال تردد در خیابان بود که این پسر شرور جلوی او را گرفته و با تهدید به مرگ مقادیری پول اخاذی کرده است. با توجه به حساسیت موضوع با دستور اجرای احکام دادسرا به کلانتری 153 شهرک ولیعصر، دستگیری متهم که به صورت غیابی محکوم به شش ماه حبس و شلاق شده بود در دستور کار ماموران قرار گرفت.

مأموران با زیر نظر گرفتن شبانه روزی پاتوق های این پسر شرور موفق شدند، سرانجام ساعت 21 اول خرداد او را در خیابان یاسر شهرک ولیعصر شناسایی کنند. شرور خوش تیپ که متوجه حضور مأموران شده بود قصد فرار داشت که  با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی کبودوند رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر با اعلام این خبر به مهر گفت:متهم پس از انتقال به کلانتری به شرارت ها و تهدید زنان برای اخاذی اعتراف کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه پنجم پلیس امنیت تهران قرار گرفت.


ویدیو : اراذل و اوباش خوش تیپ تهران بازداشت شد