ادعای مین گذاری ساحل سوریه توسط داعش : رسانه های روسیه از مین گذاری بخش هایی ...



فروش زنان برهنه توسط داعش , دستگیری داعش توسط سردار سلیمانی , داستان کوتاه ادعای خدایی توسط فرعون

رسانه های روسیه از مین گذاری بخش هایی از سواحل سوریه در دریای مدیترانه توسط گروه تروریستی داعش خبر دادند.

به گزارش ایرنا،رسانه های روسی ازجمله خبرگزاری روسیا سگودنیا و روزنامه اینترنتی روسی وزگلیاد روز سه شنبه به نقل از یک مقام نظامی روس اعلام کردند: تروریست های داعشی سواحل سوریه را مین گذاری کرده اند و ناو مین روب «کاورووتس» متعلق به ناوگان دریای سیاه روسیه در دریای مدیترانه به جستجوی مین خواهد پرداخت.

در این گزارش ها گفته شده است: تروریست های داعش یک انبار مین دریایی را به تصرف درآورده اند و از مین های موجود در آن برای مین گذاری سواحل سوریه استفاده می کنند.

رسانه های روسی یادآورشدند که مقام های روسیه با توجه به این که گروه داعش فاقد کشتی و ناو برای مین گذاری دریایی است اما این احتمال را بعید نمی دانند و در مورد اطلاعات در این زمینه جدی برخورد می کنند.

بر این اساس، ناوهای ناوگروه روسی مستقر در دریای مدیترانه بطور منظم به جستجوی مین دریایی برای تامین امنیت کشتیرانی خواهند پرداخت.

گروه تروریستی داعش از حدود یک سال پیش بخش های وسیعی از سوریه را اشغال کرده است و حمایت های غرب و متحدان آمریکا در منطقه ازجمله عربستان و ترکیه از تروریست ها، به داعش برای کنترل بر مناطق وسیعی از سوریه و عراق کمک کرده است.

روسیه در حدود 6 ماه اخیر با 70 فروند هواپیما و بالگرد نظامی مراکز تروریست ها را در سوریه بمباران کرده و خسارات بسیار سنگینی به گروه های تروریستی به ویژه داعش وارد کرده است.

 

اخبار بین الملل - ایرنا


ویدیو : ادعای مین گذاری ساحل سوریه توسط داعش