ادعای عجیب نماینده‎ای که رای نیاورد : علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم ...


علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم که برای حضور در مجلس دهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروزش را به رقابت‎های انتخاباتی اخیر اختصاص داد. خبرآنلاین: علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم که برای حضور در مجلس دهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروزش را به رقابت‎های انتخاباتی اخیر اختصاص داد.

او گفت: خدارا شاکرم که در مجلس هشتم و نهم همواره در خط مرادم رهبر فرزانه انقلاب مصمم ماندم و دربرابر کانونهای قدرت و ثروت پایم سست و لغزان نشد. در زمانی که اصلاح طلب، اصولگرا و اصولگرا، اصلاح طلب شد و همه با هم معتدل می شوند من بر اصولم در پیروی از رهبری پای بند ماندم و برای چسبیدن به کرسی سبز مجلس به هر ترفندی دستاویز نشدم.

نماینده پلدختر، از خرید آرا و سوء استفاده از نیاز نیازمندان از جانب برخی کاندیداها در حوزه انتخابیه اش در ایام انتخابات خبر داد و گفت: من شاهد تهدید و ارعاب توسط اراذل و اوباش سازمان دهی شده در سطح شهر و در شعب اخذ رای بودم. من خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر که رئیس اداره دادگستری و اطلاعات شهر آنهار را می شناسند، قرار گرفتم. جالب است که سوئیچ مرا دزدیدند و رئیس اطلاعات شهر از این افراد شناخته شده توانست سوئیچ مرا پس بگیرد!

او خطاب به وزیر کشور ادامه داد: این بود امنیت انتخابات؟ اینگونه امنیت را تامین کردید؟ من که نماینده مجلس بودم و فرزند شهید، امنیت نداشتم!

کائیدی، معاون سیاسی استاندار و بخشداران و فرمانداران را به مهندسی سیاسی انتخابات متهم کرد و از بدعت های انتخاباتی از سوی آنها خبر داد و گفت: ائتلاف سودجویان و قدرت طلبان، آسیب های جدی دارد. از وزیر کشور و شورای نگهبان می خواهم که حق مردم را احیا کرده و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت هم که در بخشی از نطق امروز خود از مراجع قانونی خواست تا تخلفات انتخاباتی در باب مهندسی انتخابات را مورد پیگرد قانونی قرار دهند. البته او توضیح بیشتری نداد.


ویدیو : ادعای عجیب نماینده‎ای که رای نیاورد