ادعای تکراری مقام اسرائیلی درباره توافق : در حالی که پس از توافق هسته ای وین،همه ...


در حالی که پس از توافق هسته ای وین،همه کشورها بوِیژه ممالک غربی حق ایران را برای غنی سازی اورانیوم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به رسمیت شناخته اند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر این ادعا که ایران نباید غنی سازی داشته باشد، تاکید کرد. خبرگزاری ایرنا: در حالی که پس از توافق هسته ای وین،همه کشورها بوِیژه ممالک غربی حق ایران را برای غنی سازی اورانیوم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به رسمیت شناخته اند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر این ادعا که ایران نباید غنی سازی داشته باشد، تاکید کرد.
«موشه یعلون» گفت: از نظر ما توافقی که ایران و غرب در وین منعقد کردن، توافقی بسیار بد است چرا که به ایران حق غنی سازی می دهد. ایرانی ها برای استفاده از انرژی هسته ای به غنی سازی اورانیوم هیچ نیازی ندارند و آنها غنی سازی را برای اهداف نظامی می خواهند.
 
در حالی که ایران بارها تاکید کرده است با بمب اتمی مخالف است و برنامه هسته ای اش صرفا اهداف صلح آمیز دنبال می کند، این مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایرانی ها برای ساخت سلاح اتمی، اورانیوم را غنی سازی می کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها تایید کرده است که هیچ نشانه ای مبنی بر انحراف در برنامه هسته ای ایران وجود ندارد.

  تاکید یعلون بر ادعای تکراری رژیم صهیونیستی یعنی نظامی بودن برنامه های هسته ای ایران در حالی است که سازمان ملل و مجامع جهانی بارها از این رژیم خواستند سلاح های اتمی خود را منهدم کرده و به معاهده منع گسترش جنگ افزارهای هسته ای (ان پی تی) ملحق شود.


ویدیو : ادعای تکراری مقام اسرائیلی درباره توافق