ادعایی درباره «آشغال‌های دوست داشتنی» : محسن امیریوسفی امسال نیز برای حضور ...


محسن امیریوسفی امسال نیز برای حضور "آشغال‌های دوست داشتنی" در جشنواره فیلم فجر فرم پر کرد تا بار دیگر فیلمش سر زبان‌ها بیوفتد. کافه سینما: محسن امیریوسفی امسال نیز برای حضور "آشغال‌های دوست داشتنی" در جشنواره فیلم فجر فرم پر کرد تا بار دیگر فیلمش سر زبان‌ها بیوفتد.

 اما وقتی که برای سومین‌بار با حضور این فیلم در جشنواره موافقت نشد، خبری پخش شد در خصوص بخشش سهم فارابی به این کارگردان برای اینکه فیلم فعلا اکران نشود. حالا خبرگزاری فارس نیز در یادداشتی انتقادی درباره این فیلم، مدعی شد که امیریوسفی بابت فیلمش یک میلیارد تومان دریافت کرده است.

آشغال های دوست داشتنی , بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی , شعر درباره دوست
فارس در بخشی از یادداشتش می نویسد:

«حق و حقوق مالی اعضای گروه هم انشاالله که پرداخت شده‌است یا اگر پرداخت نشده باید یکراست بروند سراغ امیریوسفی، چرا که او تا امروز حدود یک میلیارد تومان بابت فیلمش پول گرفته‌است. بابت فیلمی که درباره فتنه است. اکران هم نشده و هر سال هم دارد موجب ایجاد حاشیه‌ جدیدی می‌شود.»

«اگرچه امیر یوسفی از اساس منکر دریافت هیچ پولی بابت این فیلم شده و گفته‌است: خیال پردازی بخشش سهم فارابی، دیگر چه صیغه ای است که همگان (بالاخص این جانب) از آن بی اطلاعیم!! هیچ بخششی در کار نبوده و من هم خواهان چنین بخششی نیستم. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی در این سه سال حتی به فکرم نرسیده نمایش و اکران «آشغال های دوست داشتنی» را وجه المصالحه چنین کاری قرار دهم و آخر این چه بخششی بوده که من به عنوان تهیه کننده و مالک فیلم، از آن بی خبرم؟

اما این رقم حدود یک‌میلیارد نه حدس است و نه گمان. اگر باز هم ایشان ابهامی داشتند صریحتر و دقیقتر برایشان خواهیم گفت.»


ویدیو : ادعایی درباره «آشغال‌های دوست داشتنی»