ادعاهای داوود احمدی نژاد ؛ انتقام گیری از مشایی با افشای واقعیت؟! :     آقای ...



 

داوود احمدی‌نژاد , احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد

 

آقای داوود احمدی نژاد ، برادر رئیس جمهور و رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری مدتی است که سخنانی کاملاً خاص درباره جریان اسفندیار رحیم مشایی مطرح می کند. از جمله آن که چندی پیش از صدور صدها مجوز حمل سلاح برای اعضای جریان انحرافی و وابستگان آنها خبر داده بود و اخیراً‌ نیز گفته است که "جریان انحرافی کنونی افرادی را در جنگل‌های شمال در قالب تیم‌های کوه‌نوردی آموزش‌های نظامی داده و از طریق کانال‌های توریستی وابسته به دولت برای آموزش به خارج می‌بردند." (خبرگزاری فارس)داوود احمدی نژاد

این سخنان از دو حال خارج نیستند ؛ یا مقرون به صحت اند و یا دروغ ؛ که در هر حال نیازمند رسیدگی هستند. مع الوصف تا کنون هیچ خبر یا نشانه ای دال بر تعقیب قانونی این ادعاها در دست نیست و ایشان همچنان به این سخنان تکان دهنده ادامه می دهد.

اگر واقعاً حرف های ایشان واقعیت دارد و جریانی آن هم در درون دولت به طور غیرقانونی و پنهانی دست به کار سلاح و آموزش های مخفیانه نظامی در دل جنگل های شمال و خارج از کشور شده است و برای یاران خود مجوز حمل سلاح هم صادر کرده و ... آنگاه باید از نهادهای نظارتی و امنیتی مسوول انتظار برخورد سریع و بی مماشات با این روند را داشته باشیم . مگر می شود اقداماتی بدین خطرناکی در دل دولت انجام شود و مسوول سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری هم در سخنرانی ها و مصاحبه های خود آن را مدام جار بزند ولی کسی کاری نکند و مقدمات محاربه را در هم نشکند؟!

چطور است که با یک روزنامه نگار یا وبلاگ نویس به محض آن که مطلبی ناخوشایند بنویسد فوراً و بدون فوت وقت برخورد می شود ولی یک عده با حمایت جریان موسوم به انحرافی در تدارک اقدام نظامی هستند و کک کسی هم نمی گزد؟!

اما حالت دوم این است که سخنان داوود احمدی نژاد ، نسبتی با واقعیت ندارد و تنها به خاطر منویات سیاسی و جناحی ترویج می شود ؛ به هر حال او قربانی زیرآب زنی مشایی و تیمش شده و حالا که کتک خور جریان انحرافی "ملس" است دارد انتقام می گیرد!

در این صورت نیز آیا خود این آقا به دلیل تشویش اذهان عمومی قابل تعقیب نیست؟ اگر فرد دیگری جز برادر رئیس جمهور دور بیفتد و در این شهر و آن دانشگاه و این روزنامه و آن خبرگزاری ، بخشی از دولتمردان را متهم کند که در سودای عملیات نظامی هستند و نیروهایشان را برای آموزش به جنگل های شمال و خارج کشور می فرستند و ... آیا می تواند مصون از هر گونه تعقیب و سوال و جواب و محاکمه ای باشد؟!

ادعاهای داوود احمدی نژاد با توجه به نوع ادعاهای وی که بسیار بزرگ ، مهم و بی سابقه است از آن نوع سخنانی نیست که بتوان با بی اعتنایی از کنارش گذشت بلکه در هر دو صورت "صحت یا سقم"، نیازمند رسیدگی است تا با روشن شدن واقعیت و برخورد با متخلف یا متخلفین ، این موضوع به جمع موضوعاتی که مردم را نگران می کند افزوده نشود ،‌ مردمی که به طور روزانه با هزاران مشکل و دغدغه مواجهند و اعصابشان دیگر کشش جنجال های جدید را ندارد.../عصرایران



ویدیو : ادعاهای داوود احمدی نژاد ؛ انتقام گیری از مشایی با افشای واقعیت؟!