ادامه سریال اشتباهات داوری در هفته 21 (+آمار) : 5 پنالتی سوخته، 3 کارت قرمز ...



سریال های اخر هفته , آمار فروش فیلم های سینمایی در هفته آخر , آمار فروش فیلم فروشنده در هفته اول

5 پنالتی سوخته، 3 کارت قرمز و ...
ادامه سریال اشتباهات داوری در هفته 21 (+آمار)

هفته بیست و یکم لیگ برتر هم با اشتباهات فراوان و سریالی داوران همراه بود و تیم ها بار دیگر از این بابت متضرر شدند..

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که با کارشناسی دقیق این دیدارها مشخص شد بار دیگر تیم ها از تصمیمات داوری متضرر شده اند تا این مساله در هفته های پایانی که سرنوشت تیم ها برای بقا و حضور در جمع مدعیان را گرو خود می بیند با حاشیه های فراوان روبرو باشد.


در ادامه نگاهی می اندازیم به اشتباهات داوری در دیدارهای هفته‌ی گذشته لیگ برتر:


صبای قم 1 استقلال خوزستان 1
در این بازی طبق ادعای کارشناس داوری، تیم صبا از یک پنالتی محروم شد. برخورد فرناندو دخسوس درون محوطه جریمه با کریم اسلامی می توانست یک ضربه پنالتی نصیب شاگردان علی دایی کند که داور از آن چشم پوشی کرد.


سایپا 1 پرسپولیس 1
داور در صحنه درگیری مجید ایوبی با امید عالیشاه می توانست کارت زرد دوم را به مدافع سایپایی ها نشان دهد و او را از زمین بازی اخراج کند که از این مساله خودداری کرد.

روی صحنه برخورد توپ با دست محمد انصاری نیز همچنان شائبه وجود دارد و البته می توان آن را درون محوطه جریمه دانست تا شاگردان مجید جلالی نیز از اعلام یک ضربه پنالتی محروم شوند.

داور در این بازی در حالی که 8:34 ثانیه از زمان بازی تلف شده بود تنها 5 دقیقه زمان اضافه اعلام کرد تا دو تیم از سه دقیقه جریان بازی محروم شوند.


استقلال 2 گسترش فولاد 1
در حالی که درویشی به درستی برای تیمش پنالتی گرفته بود این ضربه را محمد ابراهیمی از دست داد. اما در زمان ضربه پنالتی بازیکنان دو تیم زودتر به محوطه جریمه آمدند و همچنین مهدی رحمتی از خط دروازه فاصله گرفته بود و داور می توانست ضربه را تکرار کند.

در صحنه گل اول استقلال نیز روزبه چشمی ابتدا روی محمد ابراهیمی مرتکب خطا شد و در ادامه این توپ را برای شهباززاده مهیا کرد تا مهاجم استقلال موفق به گل زدن شود. داور باید با توجه به خطای چشمی، بازی را متوقف می کرد و اینگونه گل استقلال نیز به ثمر نمی رسید.

داوری های پراشتباه برای گسترش فولاد در این دیدار با اعلام آفساید داریوش شجاعیان در موقعیتی مناسب برای گلزنی تکمیل شد و داور در این صحنه با اشتباهی مهلک بازیکن گسترش را از گل زدن محروم کرد.


سیاه جامگان 1 پدیده 1
دربی مشهد هم خالی از اشتباهات داوری نبود و داور در این بازی کاملا به ضرر سیاه جامگان عمل کرد. در یکی از این اشتباهات برخورد بازیکن پدیده با مهاجم سیاه جامگان می توانست منجر به اعلام یک پنالتی برای شاگردان فرهاد کاظمی شود که داور از آن خودداری کرد و لگد یونس شاکری به سینه بازیکن سیاه جامگان نیز باید با کارت قرمز داور جریمه می شد که داور بازی از آن چشم‌پوشی کرد.


ملوان 0 راه اهن 0
ملوان که این هفته ها با اشتباهات داوری خو گرفته در این بازی هم از یک پنالتی محروم شد تا تیره روزی های بندرنشینان ادامه داشته باشد. داور در این بازی می توانست برخورد توپ با دست بازیکن راه آهن را با اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوان جریمه کند که در اقدامی عجیب از آن چشم پوشی کرد.

از 8 دیدار لیگ برتر در هفته بیست و یکم، 5 دیدار با اشتباهات مهلک داوری همراه بود و سوت به دستان در این دیدارها 5 پنالتی را نادیده گرفتند و بازیکنان نیز از دریافت 2 کارت قرمز محروم شدند. اعلام اشتباه آفساید و تصمیم اشتباه پیش از گل استقلال نیز از دیگر تصمیمات داوران هفته بیست و یکم بود که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : ادامه سریال اشتباهات داوری در هفته 21 (+آمار)