ادامه تحرکات ضد ایرانی خبرنگار کشف حجاب کرده :         فریبا داودی مهاجر خبرنگار ...



 

 

 

بازیگران کشف حجاب کرده ایرانی , بازیگران زن ایرانی که کشف حجاب کرده اند , کشف حجاب بازیگران ایرانی

 

فریبا داودی مهاجر خبرنگار اصلاح طلب فراری و مادر زن علی افشاری عضو شورای عالی مرکزی دفتر تحکیم وحدت که به آمریکا پناهنده شده، از سازمان دهندگان فعالیت های افراطی فمینیستی زنان در جدیدترین خوش خدمتی اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی-بخوانید براندازی نرم- برای اقشار مختلف در ایران نموده است.

وی که اخیرا در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دموکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و ... را دارد، چندی پیش متواری شده است.

پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی(محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نموده، ناشی از ارتباط با وی می باشد که بر اساس شنیده ها در چند ماه اخیر ارتباط گیری های گسترده فریبا داودی مهاجر با همجنسان خود از میان وکلای جوان دادگستری نیز رو به افزایش است.


ویدیو : ادامه تحرکات ضد ایرانی خبرنگار کشف حجاب کرده