اخراج 3 بازیکن بانوان به دلیل رفتار غیراخلاقی : سه بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان ...


سه بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان با رأی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شدند. خبرگزاری فارس: سه بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان با رأی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

با توجه به شکایت کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از زمرد سلیمانی، زهره کودایی و طنین نراقی (بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان) مبنی بر انجام رفتارهای غیر ورزشی و غیر اخلاقی و عدم همکاری با تیم ملی در مسابقات برون مرزی و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ادامه این رفتارها از سوی سایر بازیکنان، کمیته انضباطی به استناد ماده 11 آئین نامه انضباطی، هر سه بازیکن را تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت رسمی اعم از انجام مسابقه فوتبال و عقد قرارداد محروم کرد. جلسه رسیدگی به تخلف این بازیکنان 16 تیر برگزار می‌شود.

* جریمه 10 میلیون ریالی برای فسا

دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا در تاریخ 23/2/92 در آبادان برگزار شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم صنعت نفت آبادان به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، تیم میهمان (تربیت بدنی فسا) در مسابقه حاضر نشد. بر همین اساس طبق رأی کمیته انضباطی این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم آبادان اعلام شد و زارعیان، سرپرست تیم تربیت بدنی فسا به مدت سه ماه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و همچنین به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه تربیت بدنی فسا نیز طبق بند 3 ماده 21 به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


ویدیو : اخراج 3 بازیکن بانوان به دلیل رفتار غیراخلاقی