اختلالات جنسی را به کمک طب سنتی درمان کنید : غده هیپوتالاموس تاثیر قابل ملاحظه‌ای ...



راهکارهای درمان تمامی اختلالات جنسی در زنان , انزال زودرس را با طب سنتی درمان کنید , دیابت را با طب سنتی درمان کنید

غده هیپوتالاموس تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روابط زناشویی و كیفیت آن دارد

 

طب سنتی و درمان اختلالات جنسی
به گفته بسیاری از متخصصان و كارشناسان پزشكی هیپوتالاموس مركز كنترل هورمون‌های بدن است و می‌تواند با كنترل و تنظیم آنها میزان انرژی، حالات روحی- روانی، خلق و خو، روابط زناشویی و چگونگی و كیفیت آن را تحت تاثیر خود قرار ‌دهد. این غده یكی از مهم‌ترین بخش‌های مغز است كه می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روابط زناشویی و كیفیت آن داشته باشد بنابراین تناسب و تنظیم میزان ترشح هورمون‌هایی كه از هیپوتالاموس ترشح می‌شود می‌تواند سلامت روابط زناشویی بسیاری از زوج‌ها را در هر سن و سالی تضمین كند.

 

در مكتب طب سنتی هند شیوه‌ای وجود دارد كه از آن با نام آروماتراپی یاد می‌شود، در این شیوه درمانگران با استفاده از انواع و اقسام عطرهای گیاهی و طبیعی به تنظیم عملكرد هیپوتالاموس كمك می‌كنند و به این ترتیب عملكرد دستگاه‌های جنسی بدن و كیفیت روابط زناشویی را بهبود می‌بخشند.


- همسرتان سرد مزاج است
صندل هندی را امتحان كنید
روغن و اسانس تهیه شده از گیاه صندل و چوب آن عطری شیرین، گرم و بسیار تسكین‌دهنده دارد. به اعتقاد هندی‌ها بوییدن این روغن علاوه بر آنكه می‌تواند به آرامش زوج‌ها و بهبود روابط زناشویی آنها كمك كند به عنوان شیوه‌ای درمانی برای بهبود سردمزاجی و كاهش میل جنسی در مردان و زنان مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این اسانس یا روغن گیاهی بهترین روش آن است كه آن را روی یك قطعه پنبه اسپری كنید و روی میز پاتختی در اتاق خواب‌تان قرار دهید یا 4 تا 5 قطره از این اسانس را با یك فنجان متوسط آب تركیب كنید و آن را با كمك افشانه در فضای خانه و اتاق خواب بپاشید. بوییدن عطر چوب صندل به‌ویژه نوع هندی آن می‌‌تواند روشی كمكی برای درمان سردمزاجی همسرتان باشد.

 

- می‌خواهید همسرتان را عاشق‌تر كنید
این عطر را به خودتان بزنید
در همه داستان‌های رمانتیك و فیلم‌های عاشقانه‌ای كه در سراسر جهان تولید می‌شود كمتر شوهر عاشقی را می‌توانید پیدا كنید كه در ملاقات‌ها و زمان بازگشتش به منزل گل سرخی را به همسرش هدیه نكند. راز ماندگاری گل سرخ چیست؟ چرا تمامی عاشقان عالم این گل را به یكدیگر هدیه می‌كنند و چرا از عطر و اسانس این گل به عنوان عصاره عشق در جهان یاد می‌شود.

 

قطعا یكی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق خاصیت معجزه‌‌آسای عطر گل سرخ است كه مصرف خوراكی و موضعی آن می‌تواند در درمان برخی از اختلالات جنسی و مشكلات زناشویی موثر باشد ضمن آنكه زن و شوهر‌هایی كه دچار افسردگی یا اضطراب ناشی از بروز اختلال‌های جنسی در رابطه خود هستند با مصرف اسانس گل سرخ می‌توانند علاوه بر آنكه از یك شیوه درمان كمكی برای بهبود اختلال‌های‌شان استفاده می‌كنند تا حد زیادی بر افسردگی و اضطراب خود نیز غلبه كنند.

 

درمان بی میلی جنسی با روش های سنتی , سرماخوردگی کودک را با طب سنتی درمان کنید , درمان اختلالات جنسی

مصرف خوراكی و موضعی گل سرخ  می‌تواند در درمان برخی از اختلالات جنسی موثر باشد

 

- می‌خواهید روابط زناشویی سلامت داشته باشید
از اندونزی‌ها این عطر را بخرید
مردم اندونزی عطر تهیه شده از گل‌های ریز و زردرنگ یلانگ یلانگ را نسل به نسل به خانواده‌ها و فرزندان بعد از خود هدیه می‌‌دهند و بر این باورند كه این عطر می‌تواند موجب افزایش باروری و بهبود كیفیت روابط زناشویی زوج‌های جوان ‌شود. به همین دلیل بزرگ خانواده‌ها بعد از مراسم ازدواج عطر گل یلانگ یلانگ را به زوج جوان هدیه كرده و اتاق خواب آنها را با انبوهی از گل‌های ریز و مینیاتوری یلانگ یلانگ تزئین می‌كردند. اما چرا یلانگ یلانگ؟ درمانگران سنتی در اندونزی بر این باورند كه بوییدن این عطر علاوه بر افزایش میل به روابط زناشویی بین زوج‌ها و مردان و زنانی كه به تازگی خانواده تشكیل داده‌اند به پایداری و سلامت رابطه آنها كمك می‌كند.


- نگران بحران میانسالی هستید
با این نسخه انرژی‌های‌تان را حفظ كنید
بسیاری از زنان با رسیدن به دوران میانسالی نگران بحران‌هایی می‌شوند كه با كاهش میل جنسی و بی‌نظمی در روابط زناشویی خود را نشان می‌دهد. هندی‌ها و بسیاری از مردمان آسیای شرقی از عصاره‌ای مخلوط از اسانس گیاه گل‌سرخ، چوب صندل و گل یلانگ‌یلانگ برای درمان بحران‌های میانسالی استفاده می‌كنند.

 

آنها به میزان مساوی از این سه اسانس گیاهی را درون یك ظرف بلوری تیره‌رنگ می‌ریزند و آن را به خوبی تكان می‌دهند تا این روغن‌ها و اسانس‌ها به خوبی یك‌دست تركیب شوند سپس هر شب چند قطره از این اسانس‌ها را روی یك دستمال یا پنبه می‌ریزند و آن را زیر بالش خود قرار می‌دهند. بوییدن این تركیب به آنها در تعادل هورمونی بدن‌شان كمك می‌كند تا انرژی‌های‌شان را برای داشتن رابطه زناشویی تنظیم كنند.

 

راهکارها طب سنتی برای درمان نارسایی جنسی , با خوردن این غذای خوشمزه ناتوانی جنسی را درمان کنید , اختلالات جنسی در دیابتی ها آیا درمان می شود

اسانس زنجبیل نیز یكی دیگر از نسخه‌های طبیعی برای افزایش میل جنسی است

 

- بی‌میلی سراغ شوهرتان آمده
این عطر طبیعی را به او هدیه كنید
یكی دیگر از نسخه‌های عطردرمانی در كشورهای آسیای شرقی استفاده از عطری است كه از آن با نام «اغواگر بزرگ» یاد می‌شود. این عطر كه مجموعه‌ای از عصاره‌ها و اسانس‌های گیاهی است می‌تواند علاوه بر تقویت نیروی جوانی به بهبود بی‌میلی‌های جنسی و كاهش میل جنسی كه در میانسالی سراغ مردان می‌آید، كمك كند. این تركیب كه از عصاره گل‌های شمعدانی، چوب صندل هندی، گل مریم، چوب بلسان و اسانس یلانگ‌یلانگ تهیه می‌شود به مردان كمك می‌كند تا با بو کردن این عصاره به تقویت قوای جنسی خود كمك كنند. در حقیقت بوییدن و استشمام این نسخه گیاهی به افزایش انرژی جنسی و حتی بهبود ناتوانی جنسی كمك می‌كند.

 

این اسانس‌ها را فراموش نكنید
برای داشتن روابط زناشویی امن و آرام كه اضطراب و استرس در آن نباشد و شما بتوانید با خاطری جمع یك رابطه جنسی با كیفیت و مناسب را تجربه كنید بهتر است از شیوه‌های آروماتراپی بهره بگیرید و از این عطر‌ها و اسانس‌ها استفاده كنید.
اسانس زنجبیل نیز یكی دیگر از نسخه‌های طبیعی برای افزایش میل جنسی است. برای استفاده از این اسانس می‌توانید از عطرهایی كه در پایه آن زنجبیل دارد، استفاده كنید یا از میوه زنجبیل در وعده‌های غذایی‌تان استفاده كنید.

عصاره شمعدانی هم از جمله مواد طبیعی است كه به بازسازی انرژی از دست رفته زنان  به‌ویژه آنها كه در آستانه یائسگی قرار دارند كمك می‌كند.

 

اسانس اسطوخودوس نیز یكی دیگر از عطرهای طبیعی است كه بوییدن آن می‌تواند به تعادل هورمونی زوج‌ها قبل از رابطه زناشویی كمك كند و میزان انرژی آنها را افزایش دهد.


چوب سدر نیز یكی از مواد گیاهی است كه استشمام عطر آن به از بین رفتن ترس‌ و اضطراب ناشی از روابط زناشویی كه برخی از زوج‌ها آن را تجربه می‌كنند، كمك می‌كند. می‌توانید علاوه بر آنكه از اسانس چوب سدر استفاده می‌كنید چوب‌های این گیاه را درون یك كیسه‌توری بریزید و آن را به عنوان خوشبو كننده درون اتاق بگذارید.


افرادی كه اعتماد به نفس كافی ندارند و این حس را به دلیل مسئله زودانزالی تجربه می‌كنند می‌توانند از عصاره یاس استفاده كنند. این افراد این عصاره را روی پنبه اسپری كنند و آن را درون خانه یا اتاق‌شان بگذارند.


منبع :

مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو : اختلالات جنسی را به کمک طب سنتی درمان کنید