اختلاف دیدگاه یک زن و شوهر معروف هنری : صبح روز گذشته نشت مطبوعاتی نمایش «مرد ...


صبح روز گذشته نشت مطبوعاتی نمایش «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی برگزار شد و آیدا کیخانی از اختلاف دیدگاهش با محمد یعقوبی گفت. روزنامه تماشا: صبح روز گذشته نشت مطبوعاتی نمایش «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی برگزار شد و آیدا کیخانی از اختلاف دیدگاهش با محمد یعقوبی گفت.

او درباره همکاری مشترکش با محمد یعقوبی گفت: «من و محمد یعقوبی در بسیاری از مسائل تئاتر با هم تفاوت دیدگاه داریم. من قبل از شروع کار با محمد یعقوبی فکر می کردم عقاید خیلی مشترکی برای کار با هم داشته باشیم اما در حین تمرینات متوجه شدم که در بسیاری از چیزها دیدمان متفاوت است و در جاهایی که این تفاوت وجود داشت. سعی می کردیم یکدیگر را قانع کنیم؛ البته این تفاوت دیدگاه در نمایشی مثل «مرد بالشی» خود را بیشتر نشان می داد. من فکر می کردم می شود در این نمایش تا حدی به سوی فانتزی پیش رفت اما آقای یعقوبی زیاد با این کار موافق نبودند.»

اختلاف زن و شوهر بیتوته , روش حل اختلاف بین زن و شوهر , اختلاف زن و شوهر

محمد یعقوبی، دیگر کارگردان نمایش «مرد بالشی» و همسر آیداکیخایی در همین زمینه گفت: «من پنج سال پیش پیشنهاد کار مشترک را به آیدا دادم اما درآن زمان این اتفاق نیفتاد تا به نمایش «مرد بالشی» رسیدیم. این نمایش را ابتدا خود آیدا شروع کرد که قرار بود در تالار حافظ اجرا شود اما بعد از آن فکر کردیم که این نمایش می تواند در ایرانشهر اجرا شود و بعد از آن من هم برای این نمایش به آیدا پیوستم و کار را شروع کردیم و اولین چیزی هم که برای من مهم بود این بود که گروه و عوامل اولیه تغییری نکند و من هم در همان چارچوب تصمیم گیری آیدا پیش رفتم. اما مسلما از زمانی که من به این کار اضافه شدم سلایقم هم در این نمایش نقش داشته است.»


ویدیو : اختلاف دیدگاه یک زن و شوهر معروف هنری