اختصاص 4 قطار فوق‌ العاده برای زائران اربعین : معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در ...


معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در راستای تسهیل عملیات برگشت زائران اباعبدالله‌ الحسین ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر خرمشهر - تهران راه‌اندازی شد. خبرگزاری فارس: معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در راستای تسهیل عملیات برگشت زائران اباعبدالله‌ الحسین ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر خرمشهر - تهران راه‌اندازی شد.
 
‌ابوالفضل راشدی، اظهار داشت: در راستای تسهیل عبور و مرور زائران اباعبدالله الحسین و کاهش ترافیک در مسیرهای برگشت زائران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده است تا قطارهای فوق‌العاده در مسیر جنوب راه‌اندازی کند.

وی ادامه داد:‌ در این راستا 4 رام قطار فوق‌العاده بعدازظهر روز شنبه 22 آذرماه مصادف با اربعین حسینی و بعدازظهر روز یکشنبه 23 آذرماه، زائران را از خرمشهر به تهران جابه‌جا می‌کند.

راشدی ادامه داد: سازمان این قطارها اتوبوسی بوده و متوسط ظرفیت آنها 750 نفر است.

معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در صورت نیاز بیشتر، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 آذرماه نیز قطار فوق‌العاده از خرمشهر به تهران حرکت کند.

معاون مسافری راه‌آهن بیان کرد: همچنین در راستای تسهیل عبور و مرور زائران برنامه‌ریزی شده است که 4 دستگاه ریل‌باس در اهواز آماده به کار باشند تا در صورت نیاز در مسیر خرمشهر - اهواز تردد کرده و زائران را جابه‌جا کند.


ویدیو : اختصاص 4 قطار فوق‌ العاده برای زائران اربعین