اختصاص 100 میلیون به نمایندگان برای مسکن : یك عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ...


یك عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اختصاص 100 میلیون تومان به نمایندگان برای رهن آپارتمان در تهران خبر داد . خبرگزاری ایسنا: یك عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اختصاص 100 میلیون تومان به نمایندگان برای رهن آپارتمان در تهران خبر داد و گفت: هیات رییسه به نمایندگان توصیه كرده در مناطق بالای شهر ساكن نشوند.

سیدشریف حسینی اظهار داشت: با توجه به قیمت بالای مسكن پیشنهاد می‌كنیم نمایندگان در جایی زندگی كنند كه مردم عادی حضور داشته باشند، در این صورت هم دسترسی آنها به مجلس سریعتر است و هم هزینه ایاب و ذهاب و سوخت كمتری را مصرف كنند و البته زمان كمتری را هم در ترافیك صرف كنند.

نماینده مردم اهوازدر مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارباب رجوعی كه به مجلس می‌آیند و بعضا میهمان نمایندگان می‌شود شاید در تردد به نقاط بالای شهر با مشكل مواجه شود لذا پیشنهاد ما به نمایندگان این بوده كه در مناطقی سكونت یابند كه در مركز شهر و نزدیك به بهارستان است.

این عضو هیا ت رییسه مجلس خاطر نشان كرد: البته درباره سكونت در مركز شهر الزامی وجود ندارد اما این موضوع به صورت اتفاقی به الزام تبدیل شده زیرا پولی كه در اختیار نماینده قرار می‌دهیم، اصلا این قابلیت را ندارد كه نماینده در بالای شهر سكونت یابد.

حسینی اضافه كرد: مجلس تا سقف 100 میلیون تومان برای رهن منزل برای نمایندگانی كه در تهران خانه ندارند در نظر گرفته كه این پول خود مجلس است و به مجلس برمی‌گردد.

وی اضافه كرد: ما وظیفه داریم مثل خانه سازمانی یا مبلغی اجاره در اختیار نمایندگان بگذاریم و یا برای نمایندگان خانه رهن كنیم و در همین راستا مجلس برای نمایندگان قرارداد می‌بندد و پول مستقیما در اختیار نماینده قرار نمی‌گیرد.     


ویدیو : اختصاص 100 میلیون به نمایندگان برای مسکن