اخبار و محصولات E3 2013 : نمایشگاه بازی و سرگرمی که به E3 مشهور است هر ساله ...


نمایشگاه بازی و سرگرمی که به E3 مشهور است هر ساله در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار می شود. این نمایشگاه امسال از 10 تا 13 ژوئن برپا بود و امروز آخرین روز نمایشگاه است. پادشا: نمایشگاه بازی و سرگرمی که به E3 مشهور است هر ساله در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار می شود. این نمایشگاه امسال از 10 تا 13 ژوئن برپا بود و امروز آخرین روز نمایشگاه است.

در این نمایشگاه بسیاری از تولیدکننده های بازی های ویدئویی، تولید کننده کنسول های بازی و کارخانه های لوازم جانبی بازی شرکت و جدیدترین محصولات خود را به خوره های بازی معرفی و عرضه می کنند. 

اخبار , office 2013 , اخبار تکنولوژی

ما در این مطلب به طور مختصر  و کوتاه محصولاتی که در این نمایشگاه رونمایی شده اند را معرفی کرده ایم.

پلی استیشن 4


نخستین مساله مهم در مورد جدیدترین کنسول بازی سونی قیمت 399 دلاری آن است. پلی استیشن 4 یکصد دلار ارزان از رقیب خود یعنی ایکس باکس وان است. این می تواند برگ برنده ای برای سونی به شمار برود. از مشخصات پلی استیشن 4 باید به درایو نوری بلو-ری، حافظه رم 8 گیگابایت از نوع  GGDDR5، وای فای، بلوتوث 2.1، HDMI هارددیسک 500 گیگابایت و یو اس بی سه اشاره کرد.

اخبار روز , اخبار 24 , اخبار فناوری

سرویس استریم آنلاین بازی سونی با تحت برند  Gaikai در سال 2014 عرضه می شود که به واسطه آن می توان از طریق سرویس ابری بازی کرد.

کاربران می توانند با پرداخت 59 دلار بیشتر، حسگر Eye خریداری کنند. این حسگر لنز دوگانه، زاویه دید 85 درجه و میکروفون 4 کاناله دارد و می تواند همچون کینکت دستورات حرکتی کاربر را دریافت کند.

اخبار سیاسی , اخبار ورزشی , اخبار رسمی



نینتندو بازی موبایل نمی سازد


معاون اجرایی نینتندو اعلام کرده است این شرکت فعلا برای تولید بازی برای پلتفورم های iOS و اندروید تصمیمی ندارد. اما این کمپانی ژاپنی بازی های مختلفی برای کنسول هایی همچون Wii U معرفی کرده است که شامل دنیای سه بعدی سوپرماریو، Mario Kart 8 و Super Smash Bros می شوند.

pes 2013 , آخرین اخبار , اخبار سلبریتی ها 2016



DualShock 4


نخستین لوازم جانبی سونی در ماه فوریه و همزمان با معرفی PS4 معرفی شد. این وسیله DualShock 4 نام دارد که نسخه اصلاح شده دوئل‌شوک‌های قبلی است. این دسته تاچ‌پد روی خود و لایتبار در بالا دارد. کلیدهای شروع و انتخاب در کناره های هستند و فضا را برای تاچ‌پد باز کرده اند. در ضمن، کلید share و هدفون 3.5 میلی متری هدفون نیز دارد.

اخبار کلک دانش , اخبار گردشگری , اخبار خودرو



EA یازده بازی جدید معرفی کرد


اگر منتظر نسخه های بعدی جنگ ستارگان، خط مقدم و Mirror's Edge 2  بودید باید بدانید EA آنها را به همراه 9 بازی دیگر در نمایشگاه ای 3 معرفی و عرضه کرده است. همه این بازی ها برای PS4 و Xbox One نیز قابل استفاده هستند.



قیمت و زمان عرضه ایکس باکس وان


Xbox One با قیمت 499 دلار معرفی شد و قرار است در نوامبر سال جاری به بازار جهانی عرضه شود. تعطیلات آخر سال میلادی شاهد رقابت شدیدی میان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهیم بود.



ایکس باکس 360 جدید


مایکروسافت در نمایشگاه E3 2013، 13 بازی برای ایکس باکس وان معرفی کرد. در ضمن، نسخه جدید ایکس باکس 360 را نیز معرفی کرد که برادر دوقلوی ایکس باکس وان به شمار می رود. ایکس باکس 360 جدید برای کاربرانی مناسب است که امکان یا تمایل اتصال به اینترنت را ندارند.

اخبار سینما , اخبار اقتصاد تکنولوژِی علمی cafegzzaf , اخبار ایران



Nyko SmartClip


کمپانی نایکو محصولی برای سه کنسول ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است. این محصول SmartClip نام دارد و کاربر می تواند موبایل هوشمند خود را بدون دردسر به دسته بازی وصل کند و با استفاده از سرویس اسمارت گلس یا اپلیکیشن پلی‌استیشن از امکانات ویژه‌ای مانند دسترسی به یک نقشه اضافه بهره‌ مند شد. دو دستگیره کوچک در پایین اسمارت کلیپ تعبیه شده است و به شما اجازه می‌دهد آن را به دسته بازی محکم کنید. قیمت این محصول حدود 15 دلار آمریکا است.



بازی های معرفی شده در E3


•    Halo 5 - Xbox One

معلوم نیست آیا این بازی فقط به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان است یا خیر! در ضمن، نمی دانیم آیا در سال جاری عرضه می شود یا باید سال 2014 منتظر آن باشیم.

اخبار حوادث , اخبار اقتصادی , اخبار افغانستان

•    Final Fantasy XV - Xbox One, PS4

این همان بازی فاینال فانتسی XIII است و فقط نام های آن فرق کرده است.

•    Mario Kart 8 - Wii U

همه با ماریو آشنا هستیم. این بازی زیبا و نوستالوژی همچنان ادامه دارد و امسال شاهد نسخه 8 آن هستیم.

•    Destiny - Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3

این بازی برای انواع کنسول های بازی در سال 2014 میلادی عرضه خواهد شد.

اخبار ساختمان آپارتمان ایران ملک در اهواز , اخبار فرهنگیان , اخبار داعش

•    Titanfall - Xbox One, Xbox 360, PC

این بازی چند نفره و تفنگی است و شامل درگیری های هیجان انگیز همچون بازی های کال آو دیوتی است. البته برای تجربه این همه هیجان باید تا بهار سال بعد صبر کنید.

•    Battlefield 4 - Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, PC

Battlefield به طور مدام گسترده تر می شود و امسال نیز خیلی عالی ظاهر شده است. نسخه چهارم این بازی هیجانی تا 64 بازیکن را پشتیبانی می کند. زمان عرضه این بازی پاییز امسال است.

اخبار ورزشی خارجی , آخرین اخبار ورزشی , تک شو اخبار داغ دنیای فناوری

•    Super Mario 3D World - Wii U

اگر ماریو و شخصیت های بازی آن را دوست دارید می توانید آن را به صورت سه بعدی تجربه کنید.

•    Killzone: Shadow Fall - PS4

این بازی به طور اختصاصی برای پلی استیشن 4 طراحی شده است و تا آخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

•    Super Smash Bros. - Wii U

این بازی برای کنسول های Wii U و 3DS مناسب است.

•    The Order: 1886 - PS4

داستان این بازی در قرن 19 میلادی در لندن رخ می دهد و فقط برای کنسول پلی استیشن چهار طراحی شده است.

اخبار مسکن , اخبار پزشکی , اخبار بازی

•    Sunset Overdrive - Xbox One

بسیاری از بازی های سونی بسیار اعتیادآور هستند و خوره های بازی را از خوب و خوراک می اندازد. اما این بار یکی از بازی های ایکس باکس وان این بلا را سر خوره های بازی می آورد.


ویدیو : اخبار و محصولات E3 2013