اخبار جنجالی چهره ها در سالی که گذشت : در سال 2012 مانند همیشه اخبار و حواشی ...



در سال 2012 مانند همیشه اخبار و حواشی زیادی درباره فرزندان، زندگی مشترک ، مرگ و ... چهره ها و سوپراستارها منتشر شد. در این مطلب نگاهی مختصر به مهم ترین و جنجالی ترین اخبار چهره ها در سالی که کذشت خواهیم داشت.

اخبار جنجالی , اخبار چهره ها , اخبار جنجالی روز
10. کیت میدلتون باردار است!
حتی قبل از آنکه کیت میدلتون سی ساله پیشنهاد ازدواج هم دانشکده ای خود، پرنس ویلیام، را در اکتبر 2010 بپذیرد، شایعات نادرستی شنیده شد مبنی بر اینکه او باردار است. ولی یک سال و نیم بعد، پس از ازدواج رویایی آنها در آوریل 2011 آنها در حال فرزند دار شدن هستند. خبر بارداری او در ماه دسامبر به سرعت در اینترنت پخش شد و فوراً سوالاتی از این قبیل مطرح شد: نام بچه چه خواهد بود، بچه بیشتر شبیه کدامشان خواهد شد و اینکه کیت که در مد پیشرو است چه لباس هایی در طول بارداری اش خواهد پوشید. علیرغم شادی زوج، این دوشس مسئله پیچیده تری در ذهن داشت – داشتن تهوع صبحگاهی که باعث شد مدت کوتاهی بستری شود. ولی از موقعی که مرخص شده است – احتمالاً با همراه داشتن لیموناد زنجبیلی – شکی وجود ندارد که آن درخشش خاص مادر شدن را در او خواهیم دید.

اخبار هالیوود و چهره های مشهور جهان , اخبار جنجالی بازیگران , جدیدترین اخبار چهره های سینمایی ایران
9. همسر سابق و نامزد کنونی هالی بری در روز شکرگزاری درگیر شدند
روز شکرگزاری زمانی برای کنار گذاشتن اختلافات و سپاسگزاری است، امسال این دو مرد در زندگی هالی بری تصمیم گرفتند با هم کتک کاری کنند. اختلاف دائمی بین این هنرپیشه 46 ساله و گابریل اوبری، در مورد حضانت دخترشان، ناهلا، در روز شکرگزاری به اوج رسید. اوبری 36 ساله و اولیویه مارتینز 46 ساله، نامزد کنونی بری، در روز سپردن فرزندش به طرف مقابل، کلمات و مشت هایی رد و بدل کردند. اوبری بیشتر مجروح شد، ولی مارتینز فقط جراحاتی بر روی دستش ایجاد شد و بریس به دستش بسته بود. علیرغم این دعوا و درگیری و مسائل قانونی که از آن نشأت گرفت، این خانواده از هم گسیخته خیلی زود پس از آن درگیری، اعلام کردند که اختلافاتشان بطور دوستانه ای حل شده است.

پیر کوری در چه سالی در گذشت , اخبار هنرمندان و چهره ها , چهره های جنجالی اینستاگرام
8. بلو آیوی کارتر متولد شد.
بیانسه 31 ساله، پس از شک و تردیدهای بی پایان در طول بارداری اش و ادعاهایی درباره خوانندگی به هنگام زایمان در بیمارستان در روز هفتم ژانویه، بلو آیوی کارتر زیبا را به دنیا آورد. نام فرزند بیانسه به سرعت در اینترنت پیچید و مردم منتظر بودند ببینند دختر بیانسه چه شکلی است. دو روز بعد از به دنیا آمدن بلو، وقتی همسر بیانسه، Jay-Z 43 ساله یک آهنگ کاملاً شخصی به نام "Glory” برای دختر کوچکش خواند، دیدیم که در این آهنگ احساساتی شد و اشک ریخت. یک ماه بعد، این زوج عکس های بلو آیوی را به مردم نشان دادند – ولی عکس هایش را به مجله ها نفروختند، بلکه در وبلاگ Tumblr بطور رایگان آنها را به اشتراک گذاشتند. عکس های این خانم کوچولو با موهای پرپشت، آنقدر در سایت غوغا کرد که سایت بلافاصله از کار افتاد.

اخبار چهره های ایرانی , جدیدترین عکس و اخبار چهره ها و بازیگران , چهره در میان سالی
7. پرنس هری در لاس وگاس مهمانی گرفت.
ما همیشه شک داشتیم که پرنس هری 28 ساله آدم خوش گذران خانواده سلطنتی باشد، ولی در ماه آگوست در یک مهمانی در لاس وگاس او این موضوع را به همه دنیا ثابت کرد. برادر کوچک مجرد پرنس ویلیام یک مهمانی در سوئیت وی آی پی به قیمت شبی 8000 دلار در هتل وگاس استریپ گرفت. مشکل کجا بود؟ یکی از مهمانان دوربین آورده بود و از این عضو سلطنتی موقرمز عکس هایی انداخت. این باعث شد که تعطیلاتش در ایالات متحده کوتاهتر شده و سریعاً به انگلستان بازگردد. با این حال، به خاطر اینکه مدتی پس از این مهمانی باید به عنوان خلبان هلیکوپتر آپاچی برای یک گشت چهارماهه به افغانستان می رفت – و دوباره جانش را در دست می گرفت – کارهای بی ضرر او در وگاس، خبر بیشتری ایجاد نکرد.

اخبار چهره ها بازداشت شاهرخ خان عذرخواهی سفیر آمریکا بازیگر مشهور هندی عکس , اخبار چهره ها ی ایران در اینستای امروز , اخبار
6. دمی مور در مهمانی دچار تشنج شد.
بعد از بازی در Brat Packer دمی مور تبدیل به یک شخصیت معروف در دنیای هالیوود شد و حرفه او بیش از 30 سال قدمت دارد. ازدواجش با اشتون کوچر که بسیار جوانتر از خودش است، و جدایی شان در سال گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد و این هنرپیشه را از پا درآورد. ولی دیگر منتظر شنیدن خبر کردن آمبولانس و درخواست کمک دوستش نبودیم. گویا او به خاطر "کشیدن ماده ای" دچار "لرزش، تشنج و تب" شده است. بعدها یکی از دوستان مور به کارگران اورژانس گفته بود که او با چند نفر از دوستان دخترش،  اکسید نیتروژن ("whip-its”) کشیده است و دچار علائم شبه تشنج شده و به حالت نیمه بیهوشی فرو رفته است. بدین ترتیب دمی مور به کمپ فرستاده شد.

اخبار تکنولوژی , اخبار روز , اخبار 24
5. کریس براون و ریحانا رابطه شان را قوی تر می کنند
هنوز جزئیات حمله تبهکارانه کریس براون در سال 2009 به ریحانا را فراموش نکرده ایم و تصویری که پلیس از او گرفته بود هنوز در اذهان ما زنده است. این موضوع برای مردم سوژه داغی بود. به همین دلیل وقتی که این خواننده 24 ساله تصمیم گرفت با براون 23 ساله در ریمیکس آهنگ "کیک تولد" همکاری کند، واکنش های زیادی نسبت به این خبر برانگیخته شد. و وقتی که این زوج به رابطه خود ادامه دادند، و گفتند که احساسشان نسبت به هم هرگز از بین نمی رود، واکنش ها شدیدتر شد. ظاهراً آنها اکنون از هم جدا شده اند – ولی چیزی که کاملاً مشخص است این است که مردم هر وقت نام این دو در یک جمله می آید، واکنش شدیدی نشان می دهند.

اخبار فناوری , اخبار سیاسی , اخبار ورزشی
4. ویتنی هوستون در 48 سالگی مرد
همه ما از مشکلات ویتنی هوستون در مورد مواد مخدر اطلاع داریم، ولی هیچ وقت فکر نمی کردیم که این خواننده به این زودی خاموش شود. در یازدهم فوریه، یک شب قبل از مراسم جوایز گرمی، خبر غرق شدن این خواننده در وان حمام هتل بورلی هیلز به علت بیماری قلبی و مصرف کوکائین شنیده شد. بابی کریستینا براون، دختر 19 ساله او، به نحوی جنجالی با نیک گوردون، نامزد کرد. هوستون نیک را در نوجوانی بطور غیررسمی به فرزندی قبول کرده بود و مثل پسر خودش او را بزرگ کرده بود. همه درام ها مربوط به مرگ هوستون بسیار غم انگیزتر از کلمات آهنگ او "I will always love you” بود.

اخبار رسمی , آخرین اخبار , اخبار سلبریتی ها 2016
3. دو نامزدی: یکی برای براد پیت و دیگری برای جنیفر انیستون
از وقتی که براد پیت 49 ساله و جنیفر انیستون 43 ساله در سال 2005 جدایی شان را اعلام کردند، 4546654 داستان در مورد آنها نقل شده است! به همین خاطر خیلی برایمان جالب بود که حدوداً چهار ماه بعد از روزی که براد پیت (بالاخره) نامزدی خود با عشق قدیمی اش آنجلینا جولی، 37 ساله، را اعلام کرد، ستاره سریال "دوستان" هم نامزدی خودش با جاستین تروکس 41 ساله – بازیگر، فیلمنامه نویس و موتورسوار – را اعلام کرد. البته هر دوی آنها، یعنی جنیفر و براد به راه خود رفته اند، ولی در این میان این زمان بندی را نمی شد نادیده گرفت. حالا این سوال برایمان مطرح شده است که این دو زوج چه زمانی ازدواج خواهند کرد و آیا مراسم آنها در یک روز یا در یک محل خواهد بود یا خیر.

اخبار کلک دانش , اخبار گردشگری , اخبار خودرو
2. کیتی هولمز با تام کروز "خداحافظی" کرد.
در حالیکه بعضی افراد پایان رابطه تام و کیتی را پیش بینی کرده بودند، ولی همان موقع که همه فهمیدند آنها دوباره در سال 2005 با هم آشتی کرده اند، همه چیز برای تام کروز 50 ساله و کیتی هولمز 34 ساله دوباره در اوایل سال 2012 به همان حالت برگشت. و در پایان ماه ژوئن هولمز اعلام کرد که زناشویی اش به پایان رسیده است و برگه های طلاق را برای کروز فرستاده است و می خواهد حضانت دختر 6 ساله اش، سوری، را به عهده بگیرد. او خیلی زود طلاقش را گرفت و خط تولید لباس خود را در منهتن شروع کرد. به نظر می رسد طلاق به او ساخته است!

اخبار سینما , اخبار اقتصاد تکنولوژِی علمی cafegzzaf , اخبار ایران
1. خیانت کریستن استوارت – با یک مرد متأهل!
در حالیکه ما منتظر خبرهایی از ستاره های فیلم "گرگ و میش" یعنی کریستن استوارت 22 ساله و رابرت پتینسون 24 ساله بودیم، ولی اصلاً انتظار این رسوایی در جولای 2012 را نداشتیم. نه تنها عکسی مبنی بر خیانت استوارت با مردی متأهل و بسیار بزرگتر از خودش یعنی روپرت ساندرز، کارگردان فیلم "سفیدبرفی و شکارچیان" به عنوان مدرک وجود داشت، بلکه این هنرپیشه فوراً یک عذرخواهی عمومی که خیانت او را تأیید می کرد صادر کرد و از پتینسون خواست که او را ببخشد. با اینکه این زوج در ابتدا در حال جدا شدن بودند – و همه می پرسیدند که آیا استوارت می تواند پیش پتینسون رفته و سگش "Bear’ که او را پسرش صدا می کرد، را ببیند یا خیر – ولی جدایی آنها زیاد طول نکشید. خیلی زود پس از اعلام اینکه پتینسون خانه مشترکشان را ترک کرده، صحبت هایی درباره آشتی مجدد و دیدارهای شبانه آنها شنیده شد. وقتی در ماه نوامبر قسمت دوم فیلم "سپیده دم" اکران شد، همه چیز کاملاً به حالت طبیعی برگشته بود..... / bartarinha.ir


ویدیو : اخبار جنجالی چهره ها در سالی که گذشت