اخبار تکمیلی درباره بازداشت یک تهیه‌کننده مشهور سینما :   متهم شرکت‌کننده در ...



محمد زرین‌دست تهیه‌کننده پیشکسوت سینما در گذشت , اخبار چهره ها بازداشت شاهرخ خان عذرخواهی سفیر آمریکا بازیگر مشهور هندی عکس , 5اشتباه پزشکی درباره بازیگران مشهور سینما

 

متهم شرکت‌کننده در پارتی شبانه تهیه‌کننده سینما نیست

اخبار تکمیلی درباره بازداشت یک تهیه‌کننده مشهور سینما در پارتی شبانه حاکی از آن است که وی یکی از منسوبین اهالی سینماست و فقط در انجام برخی کارهای تولید به تهیه‌کننده سینما کمک می‌کرده‌است.

به گزارش فارس، پس از انتشار خبری مبنی بر بازداشت تهیه کننده مشهور سینما در پارتی شبانه در منزلش، یک مقام آگاه در سازمان سینمایی کشور ضمن تماس با فارس درباره این موضوع گفت: فرد متهم یکی از منسوبین اهالی سینما بوده و تهیه‌کننده یا کارگردان سینما نبوده است. وی در انجام برخی از کارهای تولید به تهیه کننده سینما کمک می‌کرد که این کار دلیل بر تهیه کننده بودن این فرد نیست.

وی در ادامه افزود: درست نیست با شباهت نام فامیل، برخی از نام آشنایان سینمای ایران را دچار پاره‌ای از مشکلات کنیم و با آبروی افراد بازی کنیم.

این مقام آگاه در خاتمه افزود: فرد متهم دستگیر نشده و فراری است و منسوبین به او در تلاش هستند که محل اختفای وی را پیدا کرده و او را تحویل مقامات انتظامی کشور دهند.


ویدیو : اخبار تکمیلی درباره بازداشت یک تهیه‌کننده مشهور سینما