اخباری: می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم : گلر سرخپوشان تبریزی که مدعی است به ...


گلر سرخپوشان تبریزی که مدعی است به تیم‌ملی بزرگسال نیز راه یافته روز گذشته با حضور در ورزش سه صحبت های جالبی در مورد وضعیتش در تراکتورسازی و در تیم‌ملی امید و بزرگسال انجام داد. ورزش سه: محمدرضا اخباری جوان که لقب قارتالی که به ترجمه فارسی عقاب معنی می‌‌شود را از هواداران پرشور تراکتور گرفته در این مدت کوتاه محبوبیت خاصی در تبریز در میان هواداران به دست آورده است.

پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برد

در مورد بازی با پرسپولیس باید بگویم نیمه اول به دلیل خطاهایی که انجام می‌ شد زیاد جذاب از آب درنیامد و دو تیم موقعیت آنچنانی خلق نکردند ولی نیمه دوم بازی نسبتا بهتر بود و دو تیم موقعیت داشتند ولی نه موقعیت آنچنانی. یکی از همان موقعیت ها خطای پنالتی بود که ما به پرسپولیسی ها دادیم و آنها استفاده کردند و بردند و به حریف تبریک می‌ گویم.

آن چیزی که می‌ خواستیم نشد

در مورد عملکردم در بازی با پرسپولیس و توپی که با پا گرفتم باید بگویم خدا را شکر کاملا آماده ام چون تمرینات سختی را پشت سر می‌ گذارم همان تمریناتی که پشت سر می‌ گذارم و لطف خدا باعث موفقیتم می‌ شود و به من کمک می‌ کند. متاسفانه در بازی با پرسپولیس به آن چیزی که دلمان می‌ خواست یعنی 3 امتیاز نرسیدیم و نتوانستیم آن را به هواداران تقدیم کنیم.

عابدینی با پیروزی بر قهرمان المپیک تاریخ ساز شد و صعود کرد , صرافی المپیک , المپیک

هماهنگ شویم نتیجه می‌ گیریم

ما از اول فصل که آمدیم به دلیل ستاره هایی که جذب تراکتور شدند خیلی فشار رویمان بود به نظر من دلیل عدم نتیجه گیری این است که بدنه تیم فصل قبل خیلی تغییر کرده یکسری از بازیکنان جدید هم که به تراکتور آمدند علیرغم شایستگی که دارند برای تراکتورسازی بازی نکردند که می‌ تواند دلایل مختلفی مثل مصدومیت و غیره دارد. بازیکنان جدید ما خیلی کنار هم بازی نکردند و به همین دلیل ناهماهنگ بودیم، دلیل نتیجه نگرفتن تیم ما می‌ تواند همین ها باشد.

حتی یک بازی آسان هم نداشتیم

هفته به هفته که جلو می‌ رویم و امتیازات را از دست می‌ دهیم به ضررمان تمام می‌ شود. امتیازات اول فصل خیلی مهم است که یکسری تیم ها خوب جمع کردند. ما هر هفته صبر می‌ کنیم شاید یک بازی آسان به ما برسد ولی همه بازی ها سخت است.

با یک تیر دو نشان زدم

از اول قصد داشتم امسال از سایپا جدا شوم و به یک تیم بزرگتر و با هوادار بیاییم که بیشتر به چشم بیایم یکی از انتخاباتم تراکتور بود که خلاصه با یک تیر دو نشان زدم هم سرباز شدم و هم اینکه به یک تیم بزرگ و پرهوادار آمدم و واقعا خوشحالم که این افتخار نصیبم شد.

پنالتی نمی‌ شد پرسپولیس به گل نمی‌ رسید

در بازی با پرسپولیس نه عصبی بودیم و نه استرس داشتیم ولی فشار بازی مسلط روی تراکتور بود به خصوص اینکه در یادگار امام هم بازی داشتیم و فقط می‌خواستیم 3 امتیاز را بگیریم. ما موقعیت هم داشتیم ولی به گل نرسیدیم گلی هم که خوردیم مهاجم حریف پشت به دروازه بود و روی خطای پنالتی به گل رسیدند وگرنه شاید اصلا گل هم نمی‌ زدند.

المپیک 2016 , المپیک ریو , چگونه خودارضایی کنیم

ستارگان سایر تیم ها به تراکتور آمدند

تراکتور تیم خوب و بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. به امید خدا بازی های بعدی جبران کنیم و از شرمندگی هواداران نیز در بیایم از همان اول فصل فشار روی ما زیاد بود چون ستاره سایر تیم ها به تراکتور آمدند.

پرشورها به ما اهانت نکردند

من به هواداران حق می‌ دهم با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفتیم خیلی از ما حمایت کردند و هیچگونه اهانتی نشده و این موضوع جای تقدیر دارد اگر ما در نتیجه گیری ها بهتر عمل کنیم مثل قبل از ما حمایت می‌ شود.

از این اخباری رضایت کامل ندارم

تا حدودی توانستم امسال به تیم کمک کنم اما به شخصه به صورت کامل از خودم رضایت ندارم و باید بهتر از این ها شوم با جام‌حذفی 8 بازی کردم و 4 کلین شیت به دست آوردم و تنها 4 گل خوردم که خدا را شکر آمار خوبی است.

به بازگشت به تیم امید افتخار می‌کنم

سخت ترین گروهن مسابقات را در غرب آسیا تیم‌ملی ما دارد. ما با عربستان و بحرین هم گروه هستیم این بازی ها می‌ تواند یک محک جدی برای مقدماتی المپیک باشد. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر با توجه به تعاملی که بین تیم‌ملی بزرگسال و امید بود در هر حال ما به این قضیه هم افتخار می‌ کنیم چون از تیم‌ملی امید به تیم‌ملی بزرگسال راه یافتیم و نه تنها گله و ناراحتی ای نیست بلکه خوشحالیم.

صعود به المپیک غیرممکن نیست

صعود به المپیک کار مشکلی است ولی غیرممکن هم نیست ما هم تمام تلاشمان را برای صعود می‌ کنیم. جوی دوستانه در تیم‌ملی برقرار است. من تمام تلاشم را کردم و دعوت به تیم‌ملی بزرگسال نیز قسمتم شد. این تیم جو خیلی دوستانه ای دارد و این قضیه به تیمم کمک می‌ کند تیم‌ملی بزرگسال هم جوان شده و خدا را شکر هم خوب نتیجه می‌ گیرد.

ناشناخته ها پیدا و دعوت شدند

اینکه من وا امثال من به تیم‌ملی بزرگسال دعوت شدیم نشان دهنده این است که بازیکنان لیگ زیر ذره بین کادرفنی تیم‌ملی هستند زیرا من پارسال از سایپا به تیم‌ملی دعوت شدم تیمی که نصف بازی هایش پخش مستقیم نداشت ولی کادرفنی تیم‌ملی می‌ آمدند و از نزدیک بازی ها را می‌ دیدند. البته این شامل حال من نمی‌ شود خیلی از بازیکنان دیگر تیم ها بودند که ناشناخته بودند که از همین طریق بیدار و به تیم‌ملی دعوت شدند که این جای خوشحالی دارد، باعث افتخار است که در این سن به تیم‌ملی دعوت شوم و امیدوارم بتوانم کمک کنم.

رقیبان من رفیقان من هستند

رقیبان من بیشتر رفیقانم هستند رابطه خوبی همه آنها دارم و سعی می‌ کنیم کنار هم خوب کار کنیم.

لباس المپیک , اخبار المپیک , افتتاحیه المپیک 2016

تونی یک مربی دوست داشتنی است

با سن کمی که دارم با مربیان خارجی خوبی کار کرده ام و از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم تونی مربی خوب و دوست داشتنی است که فعلا در خدمتش هستم امیدوارم بتوانم برایش خوب کار کنم.

من قارتالی تراکتوری ها هستم

به نظر من هواداران تراکتور خیلی پرشور هستند و تیمشان را دوست دارند از همان روز اول که در تمرینات تراکتور حاضر شدم با من خیلی گرم برخورد کردند و این خیلی به من کمک کرد که بتوانم زودتر در تراکتور جا بیافتم یکسری القابی مثل پیتر چک، وندرساد و قارتالی که به معنای عقاب است را به من داده اند که نظر لطفشان است.


ویدیو : اخباری: می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم