اخاذی ‌٧٠٠ سكه‌ای زن از مرد ثروتمند جوان! :     مردی در دادگاه خانواده گفت: ...



جوان ترین ثروتمند دنیا , رادیو جوان , باشگاه خبرنگاران جوان

 

 


مردی در دادگاه خانواده گفت: هدف همسرم از ازدواج با من اخاذی بوده است، زیرا بعد از گذشت یك سال با به اجرا گذاشتن  مهریه 700 سكه‌ای خود این مساله را به خوبی به من ثابت كرد.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرد جوان در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی از همسرش را به دادگاه خانواده ارایه كرد، وی به محض شروع جلسه با بیان این‌كه حتی دیگر حاضر نیست به ادامه زندگی با همسرش فكر كند، گفت: هدف همسرم از ازدواج با من فقط اخاذی بوده است و او از روی علاقه با من ازدواج نكرده است.

 

وی ادامه داد: سه سال قبل از طریق یكی از اقوام با همسرم آشنا شدم و او در آن دوران به نحوی با من رفتار می‌كرد كه تصور می‌كردم تنها فردی در كره خاكی هستم كه به او علاقمند است؛ در حالی كه این‌گونه نبود.

 

مرد جوان با بیان این‌كه بعد از گذشت یك سال از دوران عقدمان همسرم تقاضای مهریه‌اش را كرده است، افزود: مهریه همسرم عندالمطالبه است اما بعد از گذشت یك سال از دوران عقد این مساله برای من بسیار عجیب بود كه همسرم تقاضای مهریه 700 سكه‌ای خود را دارد، زیرا او همیشه پول و مسائل مالی را بی‌اهمیت می‌دانست.

 

مرد جوان كه 25 سال داشت، عنوان كرد: زمانی كه پافشاری همسرم را در مورد گرفتن مهریه دیدم، پرسش‌هایی در ذهنم به وجود آمد كه او مهریه‌اش را به چه دلیل می‌خواهد؟ زیرا اگر از لحاظ مالی به آن نیاز داشت من همیشه او را تامین می‌كردم. حتی یك بار از من خواست كه برایش اتومبیلی تهیه كنم و من به سرعت به دلیل علاقه‌ای كه به او داشتم این كار را انجام دادم، به همین دلیل بعد از مدتی متوجه دلیل اصلی او برای گرفتن مهریه‌اش شدم.

 

وی بیان كرد: هدف اصلی همسرم از ازدواج با من، تعیین مهریه بالا و گرفتن آن بعد از مدتی بود و او خود این مساله را اعتراف كرد كه علاقه‌ای به من نداشته است و به دلیل داشتن وضع حالی خوب با من ازدواج كرده است. من نیز حاضر به ادامه‌ی زندگی با او نیستم و خدا را شكر می‌كنم كه زندگی مشتركی را با او شروع نكردم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن، حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موكول كرد.... /

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

 



ویدیو : اخاذی ‌٧٠٠ سكه‌ای زن از مرد ثروتمند جوان!