اخاذی رمال افغان از زنان ایرانی :       مرد رمالی كه پس از فریب زنان و دختران، ...



 

 

زنان بدنساز ایرانی , بدنسازی زنان ایرانی , زنان نیمه عریان بدنساز ایرانی

 

مرد رمالی كه پس از فریب زنان و دختران، با تهدید به افشای رازهایشان، از آنها اخاذی می كرد دستگیر شد.



چند روز پیش ۲ زن جوان با حضور در پلیس آگاهی اصفهان در حالی كه مضطرب و نگران نشان می دادند، از یك مرد رمال به اتهام اخاذی شكایت كردند.



آنها در اظهارات خود گفتند با یكدیگر نسبت فامیلی داریم و به دلیل داشتن مشكلات فراوان در زندگی، به توصیه یكی از دوستان به مرد رمالی كه ادعا می كرد از عالم غیب خبر دارد و می تواند مشكلات را حل كند، مراجعه كردیم.



شاكی ها اضافه كردند: پس از پرداخت مبالغ گزافی به مرد رمال، نه تنها مشكل ما حل نشد، بلكه توصیه های او موجب شد تا به مشكلات قبلی مان اضافه شود.



آنها بیان كردند: پس از مدتی مرد رمال با ما تماس گرفت و گفت: اگر مبلغی پول به وی پرداخت نكنیم، اسرار ما را



در اختیار همسرانمان قرار خواهد داد و شرایطی ایجاد خواهد كرد تا شوهرانمان ما را طلاق دهند.



● شكایت های مشابه

در پی این شكایت، پرونده برای پیگیری و تحقیق در دستوركار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و به فاصله چند روز از طرح این شكایت، چند فقره شكایت مشابه دیگر نیز به پلیس آگاهی ارجاع شد.


بنابراین گزارش، ماموران در مرحله دیگر از پیگیری های خود متوجه شدند، مرد رمال با اطلاع از این كه مالباختگان و فریب خوردگان علیه وی شكایت كرده اند، از محل سكونت خود متواری شده است.


یك هفته پس از طرح آخرین شكایت، ماموران با چهره نگاری از متهم جستجو برای دستگیری او را آغاز كردند و سرانجام روز گذشته رمال تحت تعقیب در یكی از محله های شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.



● اعتراف


با انتقال متهم به پلیس آگاهی اصفهان، مشخص شد وی تابعیت كشور افغانستان را دارد و در بازرسی از محل سكونت متهم انواع لوازم رمالی و دعانویسی كشف و ضبط شد.



متهم در تحقیقات، خود را «فروشنده دروغ» معرفی كرد و گفت: با تبلیغات فراوان، ادعا كردم با عالم غیب در ارتباطم و می توانم مشكلات مردم را حل كنم.



وی افزود: پس از مراجعه خانم ها بخصوص دختران جوان، با اطلاع از اسرار زندگی آنها، در مرحله بعدی با تهدید به افشای راز زندگی اشان، از مراجعان اخاذی می كردم.



با ثبت اعترافات متهم، دستور قضای برای شناسایی مالباختگان صادر شد..../ گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 



ویدیو : اخاذی رمال افغان از زنان ایرانی