احمقانه ترین فناوری های ماشین : فناوری هایی که در اینجا می خواهیم به شما معرفی ...


فناوری هایی که در اینجا می خواهیم به شما معرفی کنیم نخستین بار در زمستان سال گذشته در نمایشگاه CES معرفی شدند.




پادشا: فناوری هایی که در اینجا می خواهیم به شما معرفی کنیم نخستین بار در زمستان سال گذشته در نمایشگاه  CES معرفی شدند. گویا این فناوری ها و امکانات وسایل نقلیه هرگز به مرحله تولید نخواهند رسید و باید خدا را شکر کرد زیرا احمقانه ترین امکاناتی هستند که برای یک ماشین طراحی شده اند.

گران قیمت ترین ماشین دنیا , پرسرعت ترین ماشین جهان 2016 , گران ترین ماشین دنیا

1. بنتلی با صفحه نمایش بزرگ

یکی از بهترین تولیدکننده های نرم افزار خودرو به نام QNX از اتومبیل کروکی بنتلی کانتیننتال برای نمایش قدرت خود استفاده کرد. سیستم اطلاع رسانی که این شرکت طراحی کرده است، یک صفحه نمایش بزرگ در وسط داشبورد دارد که می تواند نقشه را به صورت سه بعدی هم نمایش دهد. این نمایشگر بزرگ، کنترل آب و هوا، نمایشگر صوتی، اطلاعات وسیله نقلیه و .. را در خود دارد. ساعت Breitling در پایین – علامت تجاری بنتلی – ساعت آنالوگ نیست بلکه بخشی از انیمیشن واقعی نمایشگر است. 



ارزان ترین ماشین , زیبا ترین ماشین دنیا , سریع ترین ماشین جهان

2. سه بعدی بسیار باکیفیت هارمان

امسال، محصولات صوتی و تصویری سه بعدی در صدر توجهات دنیای فناوری قرار دارند. هارمان نیز سیستم صوتی سه بعدی خود را معرفی کرده است که «کوآنتوم لاجیک سه بعدی» نامیده می شود. این محصول فناوری سه بعدی صدای فراگیر را به همه وسایل پخش صدا از MP3 گرفته تا CD منتقل می کند. برای ایجاد صدای سه بعدی روی نمایشگر، سیستم کوآنتوم لاجیک سه بعدی از قدرت 2 هزار وات و 25 بلندگو که 5 تای آنها داخلی هستند استفاده می کند.



پرسرعت ترین ماشین دنیا , عجیب ترین ماشین های دنیا , عجیب ترین ماشین های جهان

3. هیوندای Blue2

هیوندای نخستین بار Blue2 را در نمایشگاه CES و دوباره در نمایشگاه اتومبیل به نمایش همگان گذاشت و از آن به عنوان ماشینی برای تغییر دنیای فناوری یاد کرد. این خودروی کانسپت، داشبورد سفید و خمیده دارد که با چراغ های آبی زیبا شده اند و با انرژی سلولی حرکت می کند. اما بسیار عجیب است که تصور کنیم در آینده هم قرار است از گوشی های هوشمند استفاده و آنها را به ماشین وصل کنیم.



قوی ترین ماشین جهان , لوکس ترین ماشین جهان , ارزان ترین ماشین ایران

4. صفحه نمایش پاناسونیک

پاناسونیک نمایشگری برای خودرو معرفی کرده است که شامل سه صفحه نمایش لمسی و نمایشگر دیگری که بخشی از داشبورد است، می شود. برایمان جالب است بدانیم چرا یک نفر به این همه نمایشگر در خودرو باید نیاز داشته باشد! این به هیچ عنوان با مسایل امنیتی رانندگی خودرو هماهنگی ندارد. 



مناسب ترین ماشین ظرفشویی , ارزان ترین ماشین ایارن , خرید ارزان ترین ماشین

5. موسیقی Mood  توسط Gracenote

Gracenote بیشتر اطلاعات لازم در مورد موسیقی ای که گوش می دهید همچون آلبوم، نام خواننده و نام قطعه را نمایش می دهد. این شرکت در نمایشگاه  CES امسال نشان داد چگونه می توان در ماشین دسترسی راحت تری به موسیقی داشت. این نمایش شامل mood grid بود که می تواند از روی موزیک هایی که دارید، پلی‌لیستی مطابق سلیقه شما تهیه کند. برعکس بقیه، این فناوری جالب است اما کاربردی نیست.



کم سوخت ترین ماشین جهان , زیبا ترین ماشین های جهان , زیبا ترین ماشین های جهان در2016

6. صفحه نمایش Delphi

هر ساله تولید کننده وسایل خودرو، دلفی مجموعه ای از داشبوردها و نمایشگرهای اتومبیل را در نمایشگاه CES نمایش می دهد. این محصول نیز یکی دیگر از ایده های این شرکت است که پانل داشبورد را به شکلی جدید به صورت رنگی به همراه عکس های متحرک طراحی کرده است. هنگامی که تماسی برقرار می شود، تصویر تماس گیرنده روی پانل نمایش داده می شود. این نمایشگر شاید به ظاهر جالب باشد اما باعث حواس پرتی راننده می شود و ممکن است به تصادف منجر شود. پس نبانید منتظر تولید و عرضه آن باشید.



جذاب ترین ماشین های دنیا , عکس سریع ترین ماشین , قدرتمند ترین ماشین ایران خودرو

7. رادیو اف ام جدید Livio

در زمینه فناوری، رادیو FM بسیار قدیمی است اما بیشتر از بقیه فناوری های موسیقی دوام آورده است. بسیاری از شرکت ها قول داده اند رادیو FM بهتری تولید کنند اما امسال Livio محصولی معرفی کرده است که کانسپت اف ام نام دارد و به کاربر اجازه می دهد تا از طریق اسمارت فون بلوتوث دار لینک دوطرفه با شنونده برقرار کند. Livio مزیت این فناوری را اطلاعات لازم در مورد آب و هوا، اطلاعات ترافیکی، آپ دیت ها شبکه های اجتماعی و آگهی های بازرگانی شخصی سازی شده می داند.



درباره ماشین سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ , عکس سریع ترین ماشین جهان , رونمایی از شیرین ترین ماشین دنیا

8. سیستم استریو پایونیر

معمولا یک سیستم استریو برای ماشین ساخته می شود اما این وسیله نقلیه کوچک Scion که در عکس می بینید گویا برای استریو ساخته شده است. اما با اینکه این وسیله کوچک است، اما استریوهای بیشتر از خودروهایی که سه برابر بزرگ تر از این هستند، دارد. 



سریع ترین ماشین دنیا , قشنگ ترین ماشین دنیا , پر شتاب ترین ماشین دنیا

9. منبع صدای باس MTX

ساب ووفر استریو چیزی نیست که یک وانت قرار است آن را حمل کند. اما MTX Audio ساب ووفری طراحی کرده است که بسیار بزرگ است و معلوم نیست چند آمپلی فایر برای آن لازم است. احتمالا برای استفاده از این ساب ووفر باید یک وانت را به عنوان وسیله جانبی خریداری کرد!



لوکس ترین ماشین ها برای خانم ها , سریع ترین ماشین ها , رایج ترین ماشین ها در ایران

10. سیستم صوتی Boss

شرکت Boss Audio سیستمی صوتی برای خودرو طراحی کرده است که دارنده آن می تواند خودش دی جی شخصی خود باشد. این سیستم همه موارد لازم برای صدای زیاد موسیقی را دارد. اما به چه دردی می خورد؟ خودرو که پخش کننده سیار موسیقی نیست، وسیله ای برای رفت و آمد است. قرار هم نیست با آن مزاحم بقیه مردم شد.


ویدیو : احمقانه ترین فناوری های ماشین