احمدی نژاد: وجود رژیم صهیونیستی توهین به تمام بشریت است : رییس جمهور كشورمان، ...


رییس جمهور كشورمان، وجود رژیم صهیونیستی را توهین به تمام بشریت دانست.

رییس جمهور كشورمان، وجود رژیم صهیونیستی را توهین به تمام بشریت دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد كه پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت:‌ من فكر می‌كنم ابتكار نامگذاری روز قدس در ماه مبارك رمضان توسط امام ‌(ر ه) یك هدیه الهی و یك لطف ویژه از سوی امام عصر (عج) است.

وی با بیان این‌كه روز قدس یك نشانه است و در برگیرنده‌ی تمام ابعاد وجودی انسان اعم از شناخت خدا و انجام مسوولیت‌های اجتماعی است،‌ اظهار داشت: صهیونیست‌ها در نقطه‌ی مقابل كمال انسان‌ها و جامعه بشری هستند . عامل انحطاط ملت‌ها هستند و در واقع یك گروه اقلیت فاسد ضد بشر و ضد ارزش‌های الهی به شمار می‌روند، یك اقلیت سازمان یافته و منسجم در نقطه‌ی مقابل تمام ارزش‌های الهی هستند.

وی ادامه داد: این گروه فقط و فقط به قدرت و ثروت و تسلط بر دیگران می‌اندیشد و این عده قلیل سالیان سال است كه جامعه بشری را دچار تلاطم و سنگین‌ترین خسارت‌ها كرده‌اند، خسارت‌هایی بعضا جبران ناپذیر.

وی با بیان این‌كه جنگ جهانی اول و دوم با اسناد قطعی توسط صهیونیست‌های پشت پرده برنامه‌ریزی شده است، افزود: صهیونیست‌ها از زمانی كه بر آمریكا مسلط شده‌اند، تمام امور عالم را به دست گرفته‌اند و در واقع پشت پرده دولت‌های متوالی آمریكا هستند. مراكز ثروت دنیا را در دست گرفتند، رسانه‌های اصلی دنیا در دست آنهاست و از این ابزارها برای نابودی ارزش‌های الهی و موجودیت ملت‌ها استفاده می‌كنند. هر جا تخریب گسترده اخلاقی رخ می‌دهد، پشت آن صهیونیست‌ها و هم‌پیمایان آنها هستند هر جا كشتار و ویرانی وجود دارد، پشت آن صهیونیست‌ها قرار دارند.

وی با اشاره به فلسفه تاسیس رژیم صهیونیستی توسط صهیونیست‌ها ادامه داد: آنها در تلاش هستند كه به جای همه‌ی ارزش‌های متعالی در بین ملت‌ها تعهد به این رژیم را گسترش دهند و در واقع رژیم صهیونیستی ابزار صهیونیست‌ها جهت تسلط بر خاورمیانه و جهان است.

احمدی‌نژاد با بیان این كه وجود رژیم صهیونیستی توهین به بشریت و تخریب ملت‌هاست، گفت: صهیونیست‌ها در تعلیمات نژاد پرستانه خود، خود را فقط انسان می‌دانند و سایر ملت‌ها را در اِعداد حیوانات حساب می‌كنند.

رییس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت ماه مبارك رمضان و فضیلت‌های این ماه گفت:‌این ماه یك هدیه ویژه از سوی خداوند به بشریت است و در واقع این ماه، ماه خدا و انسان است ، ماه تمام بشریت و انسان كامل است.

وی با بیان این‌كه ماه ر مضان دارای ابعاد گوناگون است و همه‌ی ابعاد وجودی انسان را در برمی‌گیرد، افزود: ماه رمضان ماه تنظیم و توجه مجدد و درست به رابطه انسان و خداوند است. همه ارزش‌ها، زیبایی‌ها و كمالات انسان‌ها در تنظیم درست این رابطه است.

احمدی‌نژاد با تاكید بر این‌كه ماه رمضان ماه خدا، توجه به خداوند و تنظیم رابطه مجدد با خداست، افزود: این ماه در واقع ماه برگشتن به حقیقت انسانی خود و شناخت ابعاد وجودی خود و استعدادهای الهی انسان است.فرصتی است كه انسان حقیقت خود را بشناسد و اگر این شناخت حاصل نشود انسان به جایی نمی‌رسد.

احمدی‌نژاد تاكید كرد: ‌ماه رمضان ماه بازگشت به فطرت الهی ،‌ پالایش روح وجان است و كسی كه خود را به درستی بشناسد خداوند را می‌شناسد و در واقع می‌توان گفت ماه رمضان ماه انسان است.

رییس جمهور ادامه داد:‌این ماه، ماه تنظیم مجدد روابط اجتماعی و بازشماری مسوولیت‌های مهم انسان در برابر جامعه بشری است.

احمدی‌نژاد با تاكید بر این‌كه انسان بدون آرمان الهی و تلاش برای برپایی عدالت و حركت در این راستا بی‌مفهوم است، ادامه داد:‌ما خداوند را از آیات و تجلیات آن می‌شناسیم و بزرگترین آیه آن امام است. ما برای شناخت خداوند باید انسان كامل را بشناسیم. امام كسی است كه تمام اسماء الهی در آن متجلی شده است و در واقع جلوه كامل خداوند است.

رییس جمهور با تاكید بر این كه امام معیار است و در واقع معیار درستی راه است، ادامه داد : امام نشانه است، نشانه‌ی درستی شناخت است و شناخت امام دروازه‌ی شناخت خداوند است. انسان در مورد شناخت خود نیز باید امام را بشناسد.

احمدی‌نژاد با تاكید بر این كه در بعد اجتماعی نیز نیازمند شناخت، درك و حركت به سوی امام هستیم ادامه داد:‌ بناست جامعه‌ی سعادتمندی برپا شود كدام جامعه سعادتمند است؟ آیا غیر از این است كه فقط و فقط حكومت جهانی سرشار از عدالت توسط حضرت ولیعصر (عج) جامعه سعادتمند كامل است؟‌ما برای این كه بدانیم ر و به جلو هستیم یا نه، باید خود را با حاكمیت امام مقایسه كنیم.

رییس جمهور تاكید كرد:‌ انسان در تمام ابعاد وجود خود نیازمند شناخت امام و حركت به سمت امام است و به همین دلیل است كه بدون امام و شناخت آن زندگی جهالت است و تمام انبیاء الهی امام و حكومت امام را وعده دادند.

احمدی‌نژاد گفت:‌انقلاب جمهوری اسلامی ایران با تمام عظمت خود بر پا شده تا بشریت را به امام و حكومت امام دعوت كند.

همه باید تسلیم حق و عدالت و حقوق ملت باشیم

به گزارش ایسنا،‌ رییس جمهور در ادامه با بیان این‌كه صهیونیست‌ها چپاول ثروت و نوامیس ملت‌ها را آزاد می‌شمارند و آن را تبلیغ می‌كنند و آموزش می‌دهند، گفت: دولت‌های غربی در این راستا توهین به خودشان را تحمل می كنند، ولی انتقاد به رژیم صهیونیستی اشغالگر و جنایات او را هرگز تحمل نمی‌كنند.

وی افزود: آنها تمام جنایات و آدم‌ كشی‌های رژیم صهیونیستی را توجیه می‌كنند، چراكه متكی به صهیونیست‌ها هستند، پول تبلیغات‌شان را نیز صهیونیست‌‌ها می‌دهند. در حال حاضر یك حزب هفت هشت هزار نفری منسجم شیطانی همه را اداره می‌كند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌كه امروز مقابله با موجودیت رژیم صهیونیستیی صیانت از حقوق انسانی همه انسان‌ها و باز كردن راه برای نجات بشریت از استكبار و فقر و بدبختی‌های است، خاطر نشان كرد: دنیا باید بداند كه حفظ كیان رژیم صهیونیستی تعهد مشترك اكثر دولت‌های استكباری و غربی است، آنها از هرچیزی بگذرند، از این موضوع نمی‌گذرند.

رییس جمهور تاكید كرد: ‌در مقابل، روز قدس روز همه انسان‌ها و جامعه بشری برای پاك كردن ننگ صهیونیست‌ها از جامعه بشری است. چند صد سال است كه ملت‌ها با صهیونیست‌ها درگیر هستند و حدود یك صد سال است كه ملت‌ها به طور مستقیم و كامل در دست سیاست‌های و مدیریت صهیونیسم جهانی اسیرند. نگاه كنید در كشور بزرگی مثل آمریكا كاندیدا‌های ریاست جمهوری تا در برابر صهیونیست‌‌ها زانو نزنند و تعهد ندهند، شانس حضور در ریاست جمهوری را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیرش به عربستان اظهار كرد: خدای متعال توفیق زیارت حرم نبوی و برگزرای عمره را عنایت كرد و من از جانب همه شما و ملت ایران نائب زیاره بودم و برای سعادت و سلامت و عزت شما و آزادی همه بشریت دعا كردیم.

رییس جمهور گفت:‌تسلط بر فلسطین آرزوی تاریخی صهیونیست‌ها بوده است، ده‌ها و صد‌ها جنگ برای این هدف برپا شده است و اخیرا حدود 70 سال برای تمهید مقدمات و تحمیل این رژیم طراحی، عمل و جنایت شده است. همه مرز‌های انسانی طی 70 سال اخیر زیر پا گذاشته شد، برای این‌كه رژیم صهیونیستی تحمیل شود. همه توان دولت‌های استكباری و استعماری به كار گرفته شد و تاحدود زیادی هم موفق شده‌اند.

احمدی‌نژاد اضافه كرد: درست در لحظه‌ای كه تصور می‌كردند، رژیم صهیونیستی تثبیت شده و توسط ملت‌های منطقه‌ مورد پذیرش قرار گرفته است، با یك حركت عظیم توسط ملت ایران به نام انقلاب اسلامی و با راهبری یك مرد الهی و به تبع آن با بیداری ملت‌‌ها و امواج عظیم آگاهی ملت‌ها و حركت آنها در برابر صهیونیست‌ها و همچنین زنده شدن مقاومت فلسطین مواجه شدند.

وی گفت: طی دو سه دهه اخیر اساس رژیم صهیونیستی در خطر قرار گرفت. فلسفه تاسیس این رژیم زیر سوال رفت. آنها احساس خطر كردند و امروز به دنبال نجات رژیم صهیونیستی هستند. در حالی كه تا قبل از انقلاب ما به دنبال تثبیت و توسعه رژیم صهیونیستی بودند، اما امروز به دنبال نجات این رژیم هستند تا فرصت تاریخی برای بازسازی خود پیدا كنند.

احمدی‌نژاد در ادامه با مورد توجه قرار دادن علت تاسیس سازمان كنفرانس اسلامی اظهار كرد: می‌دانید كه این سازمان بعد از آتش زدن مسجد‌الاقصی شكل گرفت و هدف‌اش دفاع از فلسطین مقابله با صهیونیست‌ها و نجات مردم فلسطین بود و به این همین دلیل نیز پایه‌ گذاری شد و من نمی‌‌خواهم كاركرد این سازمان را مرور كنم، شما بهتر از من می‌دانید.

وی بار دیگر به اجلاس مكه اشاره كرد و گفت: از ما برای یك جلسه فو‌ق‌العاده دعوت كردند و گفتند جهان اسلام و امت اسلامی و وحدت آن در خطر است. بیایید تا با هم چاره‌جویی كنیم، بنابراین طبیعی بود كه ما باید می‌پذیرفتیم و در این اجلاس شركت می‌كردیم، این كار را هم كردیم من به این جلسه رفتم تا از جانب ملت ایران یكبار دیگر اصل و اساس و فلسفه تاسیس این سازمان را یادآوری كنم رفتم تا شرایط امروز و ضرورت‌های دوران را تشریح كنم و تحلیل ملت ایران را از تحولات جاری به طور رسمی و كامل در یك تریبون بین‌المللی بیان كنم.

احمدی‌نژاد گفت: خواهش می‌كنم توجه كنید شرایط امروز، شرایط بسیار خطیری است و لحظه‌ای غفلت ممكن است، همه دستاورد‌های یك ملت را بر باد دهد و دشمنان را برای صد‌ها سال مسلط كند.

وی با بیان این‌كه ضرورت تامین حقوق اساسی ملت‌ها و توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان قسم خورده دو موضوع مهم در حال حاضر است، اظهار كرد: حقوق اساسی مردم، عدالت،‌آزادی، كرامت، حق انتخاب از حقوق اساسی مردم و ملت‌ها است كه متاسفانه در جهان در حال لگدمال شدن است.

رییس جمهور خاطر نشان كرد: امروز خوشبختانه با بیداری ملت‌ها مطالبه حقوقی اساسی مردم شكل گرفته و دنبال می‌شود و اراده ملت‌ها به سرعت پشت سر درخواست عدالت، آزادی و كرامت انسانی مستقر می‌شود و اكثریت قریب به اتفاق دیكتاتور‌ها حقوق ملت‌ها را سركوب می‌كنند و اتفاقا اكثریت قاطع آنها به استكبار و صهیونیست‌‌ها وابسته هستند. دیكتاتور‌ها راهی جز وابستگی ندارند، اما این در حالی است كه خوشبختانه امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و حقوق خود را مطالبه می‌كنند.

وی گفت: امروز همه ملت‌ها حتی در آمریكا و اروپا اسیرند. در غرب اكثر دولت‌ها تابع صهیونیست‌ها هستند و مردم حق انتخاب ندارند. چند حزب درست كرده‌اند كه مردم وقتی از دست یكی ‌شان به ستوه می‌آیند به بدل او پناه می‌برند. سگ زرد برادر شغال است. در واقع حق انتخاب آزادی وجود ندارد و همه‌شان فرمان‌بر و اسیر صهیونیست‌ها هستند. امروز فریاد ملت‌ها و مردم در اروپا و آمریكا برپا است، اما فریاد‌رسی وجود ندارد.

احمدی‌نژاد خاطر نشان كرد: اصلاح وضع عالم،‌برقراری عدالت، آزادی حق همه ملت‌ها است و همه باید پیگیر استقرار این حقوق باشیم و خوشبختانه ملت‌ها این موضوع را مطالبه می‌كنند.

وی با بیان این‌كه هیچ كس حق ندارد درباره حقوق اساسی مردم مسامحه كند و یا آن را نادیده بگیرد و همه باید تابع حقوق ملت‌ها باشیم، گفت: برپایی حكومت برای تامین حقوق اساسی مردم، عدالت، كرامت و آزادی انسان‌ها است و الا حكومت به خودی خود اعتبار و اصالتی ندارد.

احمدی‌نژاد خاطر نشان كرد: امروز ملت ایران باید پرچم‌ عدالت،‌آزادی و كرامت انسانی را در سایه عبودیت و پیروی از پیامبر اسلام همواره برافراشته نگه دارد.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود اظهار كرد: موضوع دوم موضوع وجود دشمنان و مستكبرانی است كه نمی‌خواهند ذره‌ای از سلطه آنها كم شود مستكبرانی كه اساس ملت‌‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند و می‌خواهند فرهنگ و ثروت ملت‌ها را چپاول كنند. البته وجود رژیم صهیونیستی تضمین این چپاول و سلطه و اصلا قرارگاه و سرپل است.

وی گفت: مستكبران هیچگاه عزت ، كرامت و پیشرفت ملت‌های نه تنهای مسلمان، بلكه هیچ ملتی را نمی‌پسندند. یك ملت عزیز مستقل آزاده در سایه عدالت و آزادی بنیان مستكبران را در هم خواهد كوبید.

احمدی‌نژاد با بیان این‌كه عدالت نقطه مقابل استكبار است، افزود: آنها فقط قدرت و ثروت را می‌شناسند و اگر لازم باشد همه چیز را پای این دو قربانی می‌كنند، بنابراین باید همه توجه كنند مقابله با این دشمنان و بیرون راندن آنها از سرزمین‌های منطقه، اسلامی و جهان یك ماموریت مهم است و یك لحظه غفلت از دشمن موجب خسارات جبران ناپذیر می‌شود. تامین حقوق مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان در طول هم و لازم و ملزوم یكدیگرند و غفلت از هر كدام موجب شكست در هر دو موضوع خواهد بود.

رییس جمهور گفت: روشن است كه اگر دولتی متكی به ملت خود نباشد، نمی‌تواند در برابر مستكبران قد علم كند و از حقوق ملت خود صیانت كند و اگر دولت و ملتی در برابر دشمنان سلطه‌گر مقابله نكنند و نایستند قادر نخواهند بود حقوق اساسی خود را تامین كند. بنابراین همه باید مراقب باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: در تحولات اخیردشمنان ما فریبكاری كردند، همان‌هایی كه دیكتاتور‌ها را مسلط كردند امروز با تغییر نقاب و چهره شعار دفاع از حقوق مردم را سر می‌دهند و می‌گویند چه كسی باید برود و چه كسی باید بماند و البته هدف‌شان ایجاد تفرقه و تحریك دشمنی‌ها و عصبیت‌های قومی و ملی و زبانی و مذهبی است و در نهایت هدف‌شان نجات رژیم صهیونیستی خواهد بود.

احمدی‌نژاد گفت: با نگاهی به منطقه می‌توان دریافت كه آنها بسیاری از كینه‌های تاریخی مسائل شخصی و اختلاف‌های قومی، مذهبی و قبیله‌ای را زنده كردند. پول و اسلحه و خون ملت‌‌ها برای كشتن برادر‌های دینی و یا هموطنان هزینه می‌شود. با این وجود به نظرم دشمنان در تحریك عصبیت‌ها و ایجاد درگیری درونی منطقه‌ای تا حدودی موفق شده‌اند. می‌بینیم كه براحتی كشتار می‌شود، حتی با فریاد الله اكبر برادر دینی خود را به نفع مستكبران و صهیونیست‌ها می‌كشند و سر می‌برند و گلوله‌باران می‌كنند.

وی گفت:‌آنها برخی كشورها را به جان هم انداخته‌اند، با پول و رسانه‌ یكی علیه دیگری و با قدرت نظامی دیگری علیه طرف دیگر موضع می‌گیرد، از هر طرف كه كشته می‌شود به نفع رژیم صهیونیستی است با این وجود به نظرم دشمنان منافق همه احمق‌ها را در این صحنه فعال كردند و من در مكه گفتم كه همه باید هوشیار باشند.

احمدی‌نژاد گفت: همه باید توجه كنند كه تامین حقوق اساسی مردم یك ضرورت است و منحصر به یك كشور یا چند كشور نیست همه باید تسلیم حق و عدالت و حقوق ملت باشیم و در این راستا به خصوص كشورهای مسلمان باید از این جهت پیشتاز باشند؛ چرا كه پیامبر عزیز ما حضرت محمد مصطفی و اسلام عزیز پیشگام این حقوق‌اند و بدون تامین حقوق اساسی مردم نمی‌توان در مقابل دشمنان ایستاد.

دوستی با دشمنان قسم خورده حاصلی جز ننگ ابدی ندارد

به گزارش ایسنا، ‌رییس‌ جمهور در ادامه سخنان خود، پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با تاكید بر لزوم توجه به دشمنان قسم خورده ملت‌ها، گفت:‌ دوستی با دشمنان قسم خورده حاصلی جز ننگ ابدی ندارد. آنها نشان دادند امین و صادق نیستند و به وقت لازم همه را قربانی می‌كنند. مگر صدام یا برخی دوستان 30 ساله خود را كه به آمریكا و صهیونیسم خدمت می‌كردند قربانی نكردند؟‌

وی افزود: باید مراقب توطئه‌ها بود، مبادا به بهانه تامین حقوق مردم دشمن فراموش شود و به جان هم بیفتیم. البته گلایه‌ها از یكدیگر زیاد است، ولی وقت برای آن باقی‌ است. باید مراقب دشمن بود. مبادا دشمن از در رانده، از پنجره وارد شود و مبادا دشمنان جنایتكار دیروز، امروز در لباس دوست وارد شوند كه این فاجعه‌ای بزرگتر از فاجعه اول است.

احمدی‌نژاد با بیان این كه دولت‌های متوالی آمریكا به صراحت اعلام كردند كه به حفظ رژیم صهیونیستی متعهدند، تصریح كرد: غفلت از دشمنان فرصت دادن به آنها برای سلطه بر منطقه است.

رییس جمهور رمز موفقیت را وحدت، ‌همدلی و حل مسائل از طریق گفت‌وگو و تفاهم عنوان كرد و افزود: ‌هر كشتار و درگیری تفرقه‌ها را تشدید كرده و كار را خطرناك می‌كند، لذا باید همه مراقب باشیم.

وی یادآور شد: من در دیدار برخی روسای كشورهایی كه جدیدا به واسطه این تحولات به قدرت رسیده‌اند، ‌گفتم كه باید مراقب باشیم حواسمان به درگیری‌ها منحرف نشود و از دشمن غافل نشویم. مراقب باشیم كه كمك دشمن تعهدآور است و بعدا ایجاد مشكل می‌كند.

احمدی‌نژاد حفظ وحدت را در این شرایط مهمترین اصل دانست و گفت:‌ همه باید در فضایی منطقی و برادرانه با گفت‌وگو حقوق اساسی ملت ها را تامین كنند. ملت ایران ذره‌ای از حقوق اساسی خود و سایر ملت‌ها كوتاه نمی‌آید و این را برای همه می‌خواهد. معنایش این نیست كه حقوق نادیده گرفته شود، بلكه بحث بر سر روش تامین این حقوق است. من از آنها سوال كردم آیا دولتی كه با جنگ سر كار می‌آید، فردا خودش به همین مصیبت دچار نمی‌شود؟‌

رییس جمهور با تاكید بر لزوم توجه به طراحی دشمن برای نجات رژیم صهیونیستی اضافه كرد:‌ آنها روزی می‌گفتند از نیل تا فرات و حتی درباره‌ی فارس، شیراز و ایران هم ادعا می‌كردند یعنی همه جهان، اما افشا شدند، زیر سوال رفتند و ملت‌ها حركت كردند، امروز آنها دست به یك طراحی بسیار پیچیده و فریبنده زدند.

وی در ادامه طرح تشكیل دو دولت اسراییلی و فلسطینی را طرح فریبنده‌ی دشمن عنوان و خاطر نشان كرد:‌ رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها غده‌ی سرطانی‌اند، حضور صهیونیست‌ها در یك وجب از سرزمین فلسطین هم خطرناك است چه برسد كه بخواهد دولت رسمی و قانونی داشته باشند.

احمدی‌نژاد در ادامه به ارایه تحلیل خود از تشكیل دو دولت در سر زمین فلسطین پرداخت و گفت:‌ همه باید حواسشان باشد، من از صحنه این طور می‌فهمم، فردا ما را متهم نكنند كه از انقلاب دست كشیده‌ای، من این طور می‌فهمم كه آنها به این شكل طراحی كرده‌اند كه توسط صهیونیست‌ها شلوغ كاری راه بیندازند. سپس رهبران آمریكا آنها را مواخذه كنند و بگویند باید دو دولت را بپذیرید و بر خورد ظاهری و خیمه شب بازی درست كنند و آنها با منت بگویند كه دو دولت را می‌پذیریم و حداكثر 18 درصد از خاك فلسطین را به فلسطینی‌ها بدهند و اسراییل مستقر باشد.

رییس جمهور یادآور شد:‌ حتی اگر 80 درصد این سرزمین را به فلسطینی‌ها بدهند، باقیمانده‌ای كه به صهیونیست‌ها داده می‌شود در خطر است . آنها به دنبال این هستند، تشكیل دو دولت یعنی یك فرصت تاریخی برای بازسازی خودشان. پذیرش دو دولت یعنی برباد دادن 100 سال مقاومت، هر كس بپذیرد بداند كه در خط ملت‌ها نیست و در نقطه‌ی مقابل ملت‌هاست.

احمدی‌نژاد معیار صداقت اهالی سیاست و دولتمردان را در پایبندی به حقوق مردم از یك سو و ضدیت با رژیم صهیونیستی از سوی دیگر دانست و گفت:‌ اگر كسی بگوید طرفدار حقوق مردم هستم، اما به دنبال امضاء با رژیم صهیونیستی باشد، در ادعای اول خود هم صادق نیست مگر می‌شود كسی بگوید طرفدار حقوق ملت هستم، اما در نقطه‌ی مقابل صهیونیست‌ها، آمریكا و سلطه آمریكا نباشد. نمی‌شود كسی با رژیم صهیونیستی در تضاد اساسی نباشد و دو دولت را كنار هم بپذیرد و ادعای طرفداری از حقوق مردم و آزادی را داشته باشد.

رییس جمهور ادامه داد:‌همه باید مراقب باشند كه یك باره نیروهای ناتو مدعی حقوق ملت‌ها و آزادی نشوند. عدالت و آزادی با گلوله اجنبی و نیروهای ناتو مستقر نخواهد شد. ممكن است جابجایی در قدرت اتفاق بیفتد، اما استقرار حقوق اساسی ملت‌ها قطعا محقق نمی‌شود.

وی خطاب به مستكبران و صهیونیست‌ها گفت: بدانید بهاری كه شما گفتید فقط عربی نیست، آغاز آن بهارعربی است . بهارعربی خوب است، اما بدانید كه بهار بشری و انسانی در راه است . بهار غربی و بهار آمریكایی هم در راه است و به لطف خدا به زودی برپا خواهد شد.

احمدی‌نژاد با اشاره به بیداری ملت‌ها اضافه كرد: ملت‌ها در حال بیداری‌اند شما تا كی می‌توانید فرافكنی و فریبكاری كنید. اوباما گفت كه می‌خواهم تغییر ایجاد كنم و جوری گفت كه همه فكر كردند سیاست‌های دولت آمریكا داخل این كشور و در رابطه با ملت‌ها تغییر می‌كند، اما اخیرا گفت كه منظور من از تغییر اتفاقاتی است كه در خاورمیانه می‌افتد.

رییس جمهور خطاب به سران آمریكا اظهار كرد:‌ به نفع شماست كه صهیونیست‌ها را كنار بزنید، مستقل عمل كنید، حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسید و منافع ملت‌های خود را در چار چوب مرزهای جغرافیایی خود دنبال كنید. اگر به این نصیحت توجه نكنید، به زودی زود دست قدرت ملت‌ها كه تجلی قدرت خداست، شما را به زیر خواهد كشید. دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بر دارید آنها به درد شما نمی‌خورند.

وی ادامه داد:‌ملت‌های منطقه بیدار شده‌اند، البته ممكن است با تحریك عصبیت‌های قومی و مذهبی فرصت كوتاهی پیدا كنید، اما بدانید كه این زودگذر است، با ملت‌های منطقه صادقانه همراه شوید و بدانید كه ملت‌ها به زودی زود تكلیف صهیونیست‌های غاصب در فلسطین را یكسره خواهند كرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به تئوری تشكیل خاورمیانه جدید تصریح كرد: خاورمیانه جدید حتما شكل خواهد گرفت، اما به لطف خدا و یاری ملت‌ها در این خاورمیانه جدید اثری از حضور آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها نخواهد بود.

رییس جمهور خطاب به كشور های غربی گفت: ‌دست از توهین به ملت ایران بردارید، ادبیات و رفتار خود را اصلاح كنید و با ملت ایران دوستی كنید. این به نفع شماست ملت ایران همه‌ی دشمنان و بدخواهان خود را در تاریخ دفن كرده و با شما هم كه ضعیف‌ترین آنها هستید، این گونه می‌كند و شما جز شرمندگی در بر ابر ملت ایران حاصلی نخواهید داشت.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آزادی قدس خاطر نشان كرد:‌ صهیونیست‌ها خواهند رفت، سلطه آمریكا بر جهان در هم خواهد شكست و روز روشن ملت‌ها در راه است. كمونیسم رفت، سرمایه‌داری هم می‌رود و به فضل الهی و با اراده و انتخاب ملت‌ها حكومت صالحان به دست مصلح كل و عاشق واقعی انسان‌ها یعنی امام عصر (عج)‌ با همراهی حضرت عیسی (ع)، همه‌ی ملت‌ها و صالحان برپا خواهد شد و سعادت حقیقی بشر محقق می‌شود.

حمایت از ملت فلسطین حمایت از عدالت و كرامت انسانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد كه به همراه تعدادی از معاونان خود در راهپیمایی روز قدس حاضر شد، در سخنانی كوتاه در جمع خبرنگاران به حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس اشاره كرد و گفت:‌این راهپیمایی و حمایت از ملت فلسطین حمایت از عدالت و كرامت انسانی است؛ چرا كه رژیم صهیونیستی در طول حیات خود همواره كرامت انسانی و عدالت را زیر پا گذاشته است.

رییس جمهور همچنین درباره زلزله آذربایجان با تسلیت این زلزله به مردم ایران و آسیب‌دیدگان این زلزله بر كمك‌رسانی به آسیب‌دیدگان و تمام تلاش دولت برای خدمات‌رسانی به آنها تاكید كرد.


ویدیو : احمدی نژاد: وجود رژیم صهیونیستی توهین به تمام بشریت است