احمدی نژاد در فریب دادن مردم مهارت دارد ولی سوادی در سیاست و اقتصاد ندارد :



چرا احمدی‌نژاد دغدغه رد صلاحیت ندارد؟ , 169 نظر احمدی نژاد مردم از من میخواهند کاندید شوم , احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - قنبری:احمدی نژاد در فریب دادن مردم مهارت دارد ولی سوادی در سیاست و اقتصاد ندارد/او براحتی دست از مشایی و بقایی نمی کشد

این سیاستمدار اصلاح طلب بیان کرد: احمدی نژاد در هشت سال گذشته که سکان مملکت را به عهده داشت به وعده های خود عمل نکرد حتی دو بار نیز فرصت داشت ولی نه تنها مشکلات را کم نکرد بلکه میراثی چند ساله هم باقی گذاشت . مردم حاشیه نشین هم شناخت کاملی از وی پیدا کردند و حنایش دیگر رنگی برای آنها هم ندارد .

نمانیده اسبق مجلس با بیان این موضوع که محمود احمدی نژاد فردی نیست از قدرت و شهرت به همین راحتی خداحافظی کند اظهار داشت: احمدی نژاد شخصیت قدرت طلبی دارد و بعید است از قدرت و سیاست کناره گیری کند و تمام تلاش خود را بر آن برداشته تا در صحنه بماند.


داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار " سایت روز نو "با اشاره به اینکه احمدی نژاد مهارت خاصی در تبلیغات دارد افزود:احمدی نژاد می داند چگونه تبلیغ کند و با چه شیوه ای می شود مردم را همراه خود کرد که همین استراتژی را در زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم علی الخصوص دهم استفاده کرد و اگر بخواهیم راحتر بگوییم وی مهارت خاصی در شیوه تبلیغات و فریب دادن مردم دارد ولی برعکسش هیچگونه توانمندی و سوادی در زمینه سیاست و اقتصاد ندارد که همین موضوع باعث شد وضعیت مملکت ما اینگونه شود.


وی ادامه داد: احمدی نژاد بیشتر بین مردم حاشیه نشین می رود به دلیل اینکه می داند مردم حاشیه نشین سواد سیاسی چندانی ندارند و به راحتی می تواند با شعارهای تو خالی و حرفهایی که می گوید رای مردم را در سبد خود داشته باشند .


این سیاستمدار اصلاح طلب بیان کرد: احمدی نژاد در هشت سال گذشته که سکان مملکت را به عهده داشت به وعده های خود عمل نکرد حتی دو بار نیز فرصت داشت ولی نه تنها مشکلات  را کم نکرد بلکه میراثی چند ساله هم باقی گذاشت . مردم حاشیه نشین هم شناخت کاملی از وی پیدا کردند و حنایش دیگر رنگی برای آنها هم ندارد .


وی افزود: با توجه به شواهدی که وجود دارد رییس جمهور اسبق عزم خود را جزم کرده تا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برنده میدان شود ولی با توجه به کارنامه ای که از خود گذاشته بعید می دانم برنده میدان شود.


قنبری در پایان گفتگو با روزنو با بیان اینکه احمدی نژاد به راحتی دست از مشایی و بقایی نمی کشد  ادامه داد: احمدی نژاد رفیق دوست است و باور کردنی نیست که به راحتی از دوستان خود بکشد و این موضوع هم تاکتیک جدیدی که از سوی احمدی نژاد می باشد.

اخبار سیاسی - روز نو

 


ویدیو : احمدی نژاد در فریب دادن مردم مهارت دارد ولی سوادی در سیاست و اقتصاد ندارد