احمدی نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشایی حرف‌وحدیث درست کردند/آن ۱۱ روز دورکاری بود :



احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

احمدی نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشایی حرف‌وحدیث درست کردند/آن ۱۱ روز دورکاری بود مرخصی نبود/ به تایلند و اکوادر می روم

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که حرف و حدیث درباره حضور دیروز جناب‌عالی در وزارت کشور به همراه مشایی زیاد است، با خنده گفت: به هر حال ما کشور حرف و حدیث هستیم.

رییس‌جمهور کشورمان عصر یک‌شنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که دور چهارم سفرهای استانی را قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اتمام برسانیم.

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور در حالی که از جلسه‌ی هیات دولت خارج می‌شد در حیاط دولت به خبرنگاران گفت که آمده‌ام با شما خوش و بش کنم و قصد مصاحبه ندارم.

رییس‌جمهور در ادامه در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که تا کنون چند بار به مرخصی رفته‌اید؟ گفت: یک بار که دیروز بود.

او در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان شما گفته‌اند که رییس‌جمهور 11 روز هم قبلا به مرخصی رفته و سر کار حاضر نشده، اظهار کرد: آن 11 روز دورکاری بود.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که حرف و حدیث درباره حضور دیروز جناب‌عالی در وزارت کشور به همراه مشایی زیاد است، با خنده گفت: به هر حال ما کشور حرف و حدیث هستیم.

رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که عده‌ای از مقامات اعلام کرده‌اند که اقدام دیروز شما خلاف قانون بوده است، گفت: بالاخره رییس‌جمهور هر کاری بکند حرف و حدیث درباره‌ی آن زیاد است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تا کنون حکم رییس سازمان نظام پزشکی را امضا نکرده‌اید و مباحثی در این ارتباط مطرح شده است؟ گفت: من در جریان این مباحث نیستم ولی همان‌طور که قبلا نیز گفتم انتخاباتی که در این ارتباط برگزار شد مشکلاتی داشت و گزارش آن نیز هنوز به دست من نرسیده است.

احمدی‌نژاد هم‌چنین به سفر آینده خود به تایلند، اکوادور و یک کشور آفریقایی اشاره کرد و گفت: برای شرکت در اجلاس "آب" هفته آینده به تایلند سفر خواهیم کرد و بعد از آن نیز برای شرکت در مراسم تحلیف کوره‌آ، رییس‌جمهور اکوادور به دعوت ایشان به این کشور سفر خواهیم کرد و در جریان این سفر پیگیر مسائل دوجانبه نیز خواهیم بود.

رییس‌جمهور افزود: بعد از سفر به اکوادور به کشور اتیوپی برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تشکیل اتحادیه آفریقا خواهیم رفت.

او هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا به نظر شما آقای مشایی ردصلاحیت می‌شود؟ گفت: شما دیروز در وزارت کشور حضور داشتید و سخنان ایشان را شنیدید.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا آقای مهندس در ادامه سفرهای استانی شما را همراهی می‌کنند یا نه؟ خطاب به خبرنگار گفت: کدام مهندس؟ ما مهندس زیاد داریم.

خبرنگاران گفتند منظورمان آقای مشایی است که وی به خبرنگاران گفت: از خود ایشان بپرسید./ایسنا

 

 

 


ویدیو : احمدی نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشایی حرف‌وحدیث درست کردند/آن ۱۱ روز دورکاری بود