احمدی‌ نژاد: تصور نکنید کار تمام شده : محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از ...


محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح جامع اطلاعات مالیاتی و معرفی دستاوردهای نوین وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: باور من یعنی ایمان متکی بر آگاهی من این است که ظرفیت‌های ملت ایران بی‌پایان است و ملت ما این شایستگی را دارد که در بالاترین نقطه بنشیند و پیشگام، الگو، مرجع و پرچمدار باشد. خبرگزاری ایسنا:  محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح جامع اطلاعات مالیاتی و معرفی دستاوردهای نوین وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: باور من یعنی ایمان متکی بر آگاهی من این است که ظرفیت‌های ملت ایران بی‌پایان است و ملت ما این شایستگی را دارد که در بالاترین نقطه بنشیند و پیشگام، الگو، مرجع و پرچمدار باشد.

وی با بیان اینکه با چنین ملتی می‌شود کارهای بسیار بزرگ انجام داد، اظهار کرد: کارهایی می‌توان انجام داد که خارج از توان و تصور آدم‌های کوچک و حتی آدم‌هایی که خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، است. باید عظمت ملت را باور کنیم و متناسب با این عظمت افق‌ها را ترسیم و همت‌ها را تجمیع کنیم و برای حرکت آماده باشیم.

رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد معیار اندازه‌گیری ملت و مبنای تنظیم برنامه‌هایش را توان محدود خود بداند، در درون ملت ایران استعدادهای کم‌نظیر و بی‌نظیری وجود دارد و هرکس که بخواهد این استعدادها را مسدود کند یا اینکه ببندد و سقف پرواز را پایین بگیرد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کند که استعدادها فرصت پرواز پیدا نکند، در واقع هم به ملت و هم به خودش جفا کرده است. هرکس هرچقدر هم که بالا باشد، سقف پرواز ملت نیست چراکه سقف پرواز ملت یک افق بی‌نهایت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: صدها کار بزرگ می‌شود در سخت‌ترین شرایط و با وجود سنگین‌ترین فشارها انجام داد. ما می‌توانیم. بالاخره سن که بالا می‌رود ممکن است جسم فرسوده شود و این فرسودگی جسم بر همت انسان اثر بگذارد ولی من با اعتقاد می‌گویم با باور من توانمندی‌های ملت ایران ده‌ها برابر است.

احمدی‌نژاد با اشاره به تقدیر از وی در این مراسم که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی انجام شد، گفت: من اطلاع نداشتم که می‌خواستید از من تشکر کنید، من کاری نکرده‌ام. اتفاقا در ذهن من این بود که این برنامه را برای تشکر صمیمانه از همکارانمان در وزارت اقتصاد امور و دارایی بهانه کنیم. من قدر کارهای شما را می‌شناسم و از همه شما تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: باید اینقدر پافشاری کنیم که این اندیشه‌های شما تبدیل به فرهنگ عمومی شود و هرکس نتواند برای آن مانعی ایجاد و یا اینکه سرعتش را کم کند. شاید بتوان گفت منسجم‌ترین مدیریت کشور در طول تاریخ کشور، تیم وزارت اقتصاد بوده است.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود اظهار کرد: کسی تصور نکند که کار تمام شده، چراکه کار آغاز شده است.


ویدیو : احمدی‌ نژاد: تصور نکنید کار تمام شده