احمدی‌ نژاد: اخبار دانشگاه را اعلام می‌کنم : احمدی‌نژاد رییس مجتمع فنی و مهندسی ...


احمدی‌نژاد رییس مجتمع فنی و مهندسی و معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی ایرانیان را انتخاب کرد و گفته خبرهای دیگری از این دانشگاه هم در راه است. نسیم آنلاین/ خبرگزاری ایسنا: احمدی‌نژاد رییس مجتمع فنی و مهندسی و معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی ایرانیان را انتخاب کرد و گفته خبرهای دیگری از این دانشگاه هم در راه است.

محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم ختم پدر صادق محصولی درخصوص مراحل تاسیس دانشگاه ایرانیان گفت: در هفته آینده اخباری از این دانشگاه اعلام می‌کنم.

محمود احمدی‌نژاد طی احکام جداگانه‌ای عبدالرضا شیخ‌الاسلامی را به عنوان رییس مجتمع فنی و مهندسی و همچنین وحید حدادی اصل را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی ایرانیان منصوب کرد.

متن این احکام که به صورت جداگانه برای شیخ‌الاسلامی و حدادی اصل صادر شد، به شرح زیر است:

استحضار دارید که پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه مستلزم حرکت مستمر و هدفمند علمی، پویایی تفکر و اندیشه‌ورزی است.

رشد علمی و اعتلای اندیشه، شاخص ظرفیت‌ها و البته شایستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود. هم‌افزایی حرکت‌های پرشتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ایران زمین در قالب یک دانشگاه پیشرو در علم و فناوری در تراز جهانی یک ضرورت و نیازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پیگیر است.

دانشگاه بین‌المللی ایرانیان بر این باور و در ساحت این اندیشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم بر کار و ماموریت اصلی خود می‌داند.

امیدوارم با توکل بر خداوند و استعانت از امام عصر (عج) و با همراهی و همدلی سایر همکاران و استفاده از آرای صاحبنظران حوزه و دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید. 


ویدیو : احمدی‌ نژاد: اخبار دانشگاه را اعلام می‌کنم