احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون فوتبال باشد : احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون ...



رییس فدراسیون فوتبال هلند وارد ایران شد , سو قصد به رییس جمهور احمدی نژاد , احمدی نژاد

احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون فوتبال باشد

یك عضو كمیته سابق انتقالی فدراسیون فوتبال بعد از سال‌ها افشا كرد كه محمود احمدی‌نژاد قصد داشت خودش رئیس فدراسیون فوتبال شود.

قانون آنلاین: درحالی که نزدیک به یک سال دیگر تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین بار طعم حضور در جام جهانی را می‌چشد این‌گونه به نظر می‌رسد که شرایط این دوره با دوره گذشته‌ای که به جام جهانی رفتیم متفاوت باشد. 

 

در سال 2006 تیم ملی درحالی آلمان را ترک کرد که عواقب سویی را برای فوتبال ایران در بر داشت و ایران را به دلیل آنچه دخالت دولت در فوتبال عنوان شد تا تعلیق از سوی فیفا پیش برد، اتفاقاتی که بعد از رفع تعلیق تشکیل کمیته انتقالی فدراسیون را در پی داشت.

 

کمیته انتقالی در آن دوره به ریاست صفایی فراهانی اصطکاک‌های زیادی را با دولت و نمایندگانش داشت.

 

این سایت به نقل از صفای فرهانی به حضور افراد رده بالاتر از رییس سازمان تربیت بدنی در فدراسیون اشاره کرد که این فرد بالاتر از رییس سازمان ابراز علاقه کرده بود برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند.

 

او توضیح بیشتری در این مورد نداد اما یک عضو کمیته انتقالی که نخواست نامش فاش شود تایید کرد که این فرد رده بالاتر از رییس سازمان کسی نبود جز شخص احمدی‌نژاد که بارها و بارها میزان علاقه شدیدش به فوتبال را علنی کرده است. 

 

این عضو کمیته انتقالی می‌گوید: «در آن دوره ثبت نام یک روز مدارک رییس جمهوری وقت را آوردند و گفتند که احمدی‌نژاد می‌خواهد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند. ما قبول نکردیم و توضیح دادیم که رییس دولت نمی‌تواند رییس فدراسیون فوتبال هم باشد و این باعث تعلیق مجدد فدراسیون می‌شود.

 

پس از آن خود آقای علی‌آبادی خواستند ورود کنند به انتخابات که ما مخالفت کردیم. گفته شد که علی‌آبادی بیاید و خود رییس دولت شخصا روی فدراسیون نظارت داشته باشد.»/پارسینه

 

 


ویدیو : احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون فوتبال باشد