احمدی‌نژاد تعطیلی مجلس را فرصتی برای برکناری وزیر دانست/ سینه چاک های دولت پاسخگوی اقدام احمدی‌نژاد باشند :



علیخانی با اشاره به برکناری وزیر بهداشت:

احمدی‌نژاد تعطیلی مجلس را فرصتی برای برکناری وزیر دانست/ سینه چاک های دولت پاسخگوی اقدام احمدی‌نژاد باشند

 

احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

قدرت‌الله علیخانی در گفتوگو با  خانه ملت، در واکنش به برکناری وزیر بهداشت و درمان، افزود: حضور مرضیه وحید دستجردی به عنوان اولین وزیر زن در این سالها از افتخارات دولت احمدی‌نژاد بود که به قول خودش وزیر بهداشت را یکی از امتیازات دولت دهم به حساب می‌آورد.

نماینده مردم قزوین مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم، با یادآوری تعریف و تمجیدهای رئیس جمهور از وزیر بهداشت و درمان، ادامه داد: به طور حتم این تعاریف با برکناری وزیر بهداشت مغایرت دارد، چراکه رئیس جمهور بارها و بارها اعلام کرده د که وحید دستجردی تاکنون گامهای بلندی را در حوزه بهداشت و درمان برداشته است.

این نماینده مردم در مجلس هشتم، با بیان اینکه برکنار نکردن دکتر باقر لاریجانی از سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، را میتوان یکی از علل برکناری وزیر بهداشت دانست، تصریح کرد: رئیس جمهور به جهت لجاجت با برخی افراد، تذکرات پیاپی را به وزیر بهداشت داده بود تا باقر لاریجانی را از سمت خود برکنار کنند و هربار نیز با مخالفت وزیر بهداشت روبرو شده بود.

وی عنوان کرد: در آن زمان که عدهای خواستار برکناری اسفندیار رحیم مشایی بودند رئیس جمهور پای وی ایستاد و از برکناری مشایی امتناع کرد بنابراین باید این حق را هم برای وزیر خود قائل شود که خواهان ادامه فعالیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت که سالها در این مسئولیت عملکرد مناسبی داشت باشد.

علیخانی، جنجال بر سر اختصاص ارز را از دیگر دلایل برکناری مرضیه وحید دستجردی دانست و تاکید کرد: با وجود آنکه رئیس جمهور چند شب قبل در برنامه گفتوگوی ویژه تلویزیونی صراحتا اعلام کرد که ارز دارو پرداخت شده اما وزیر بهداشت همچنان بر  اختصاص ندادن آن تاکید میکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم،  با بیان اینکه وزیر بهداشت در زمان فعالیتش از وزرای موفق به شمار میرفت، تاکید کرد: بدیهی است که صدور حکم برکناری وزیر بهداشت از سوی رئیس جمهور نشان دهنده این است که سلامت مردم برای احمدینژاد اهمیتی ندارد.

وی با ارائه تحلیلی از برکناری وزیر بهداشت، عنوان کرد: احمدینژاد تعطیلی مجلس دراین هفته را بهترین فرصت برای برکناری وزیر بهداشت دانست چراکه معتقد است عزل مرضیه وحید دستجردی تا دو هفته آینده که شروع کار دوباره مجلس است به طور حتم از تب و تاب خواهد افتاد.

علیخانی با انتقاد از بی اهمیتی احمدی نژاد نسبت به سلامت مردم افزود: در شرایط کنونی سینه چاکهای دولت و آنهایی که سنگ دولت را به سینه میزدند بیایند و پاسخگوی اقدامات عجولانه احمدینژاد باشند.

این نماینده سابق مجلس با ابراز تاسف از اقدامات رئیس جمهور مبنی بر برکناری وزیربهداشت، گفت: امیدواریم که دولت بتواند به وظایف سنگینی که در مقابل ملت ایران بر دوش خود دارد وفادار بماند و اقداماتی را انجام دهد که به نفع کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم برکناری وزیر بهداشت را نمایانگر روحیات خاص دولت دهم توصیف و تصریح کرد: مسائل مربوط به تخصیص ارز به حوزه دارو، تمجیدهای بی سابقه از وزیر پیشین بهداشت و سپس عزل وی، تنها نمایانگر گوشه‌ای از واقعیات مربوط به دولت دهم است/خانه ملت

 


ویدیو : احمدی‌نژاد تعطیلی مجلس را فرصتی برای برکناری وزیر دانست/ سینه چاک های دولت پاسخگوی اقدام احمدی‌نژاد باشند