احساسِ جدید اچ‌تی‌سی : همیشه در تولید اسمارت‌فون‌های زیبا و کارآمد حرفی برای ...


همیشه در تولید اسمارت‌فون‌های زیبا و کارآمد حرفی برای گفتن داشته است. این بار نیز همچون روال همیشگی، گوشی زیبا و متفاوتی به نام Sensation معرفی کرده و قرار است تابستان امسال توسطT-Mobile به بازار جهانی عرضه شود.
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید

HTC همیشه در تولید اسمارت‌فون‌های زیبا و کارآمد حرفی برای گفتن داشته است. این بار نیز همچون روال همیشگی، گوشی زیبا و متفاوتی به نام Sensation معرفی کرده و قرار است تابستان امسال توسطT-Mobile  به بازار جهانی عرضه شود.
Sensation، پردازنده دوهسته‌ای Qualcomm و جدیدترین نسخه آندروید یعنی Gingerbread را دارد. قدرت و سرعت پردازنده 2/1 گیگاهرتز آن بالاست و کاربر قابلیت اجرای بازی‌های سنگین و تماشای فیلم‌های HD را دارد. علاوه بر پردازنده، دو مورد در این موبایل بسیار جالب توجه هستند. نخستین مورد، صفحه‌نمایش 4/3 اینچ SLCD با کیفیت qHD (540 × 960 پیکسل) و نسبت تصویر 16:9 است. دومین مورد نیز رابط کاربری آن است. رابط کاربری این محصول، جدیدترین نسخه اینترفیس اچ‌تی‌سی یعنی نسخه 3 Sense است. این رابط نوع جدیدی از قفل صفحه‌نمایش را ارائه کرده که با توجه به سلیقه شخصی کاربر، قابل تغییر است.
از دیگر امکانات Sensation نیز می‌توان به دو دوربین 8 و 2/1 مگاپیکسل در جلو و پشت، قابلیت ضبط تصویر با کیفیت  HD و ضبط صدای استریو و فراگیر اشاره کرد. دوربین 8 مگاپیکسل آن در پشت دستگاه به فلاش LED بسیار کارآمد مجهز است و به لطف تراشه دوهسته‌ای Qualcomm MSM 8260، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p دارد.

منبع : مجله گزارش بازار


ویدیو : احساسِ جدید اچ‌تی‌سی