احدی: خیلی راحت حق ما را می‌خورند : سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: در مجامع ...


سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: در مجامع بین المللی صاحب کرسی نیستیم به همین خاطر خیلی راحت حق بچه‌های ما را می‌خورند و کسی نیست که حق آنها را بگیرد. خبرگزاری تسنیم: امین قاسمی‌پور، ملی پوش بوکس ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی 2014 با نتیجه 3 بر صفر مقابل بوکسور ترکمنستانی شکست خورد.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان نیز با ابراز تاسف از شکست قاسمی‌پور گفت: مسابقه نزدیکی بود و قاسمی‌پور نهایت سعی و تلاش خود را کرد. مشت‌های قاسمی‌پور قوی‌تر بود و نمی‌دانم داوران رای به شکست او دادند.

او با تاکید بر اینکه نمی‌تواند قضاوت در مورد تصمیمات داوران داشته باشد، عنوان کرد: مسابقه آنچنان نزدیک نبود که داوران بخواهند رای به برتری حریف ترکمنستانی بدهند. قاسمی پور بهتر از بوکسور مقابلش بود.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: داورهای کنار در این مسابقات از کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و کشورهای شوروی سابق هستند که رای را به سود بوکسورهای این کشورها می‌دهند. این هم از سختی کار ماست. باید رصد کنیم تا داورهای کنار از کشورهای شوروی سابق نباشند.

او تصریح کرد: متاسفانه در داوری ضعیف هستیم و هیچ جایگاهی در دنیا نداریم. در مجامع بین المللی نیز صاحب کرسی نیستیم به همین خاطر خیلی راحت حق بچه‌های ما را می‌خورند و کسی نیست که حق آنها را بگیرد.


ویدیو : احدی: خیلی راحت حق ما را می‌خورند