احتمال همکاری کی‌روش وکِشی : اخبار ورزشی - احتمال همکاری کی‌روش وکِشی درآفریقای ...



همکاری با ما , احتمال , همکاری در فروش برمودا


اخبار ورزشی - احتمال همکاری کی‌روش وکِشی درآفریقای جنوبی

بر اساس گزارشی که در یکی از روزنامه‌های آفریقای جنوبی منتشرشده، سرمربی تیم ملی کشورمان و سرمربی عقاب‌ها احتمالاً همکار می‌شوند.

در حالی‌که از کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران و استفان کِشی، سرمربی نیجریه به عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی یاد می‌شود، حالا خبر می‌رسد که شانس مربی فعلی عقاب‌ها برای احراز این پست بیشتر از کی‌روش است.

به نقل از تسنیم، پیش از این خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کِشی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی روی قرارداد 2 ساله توافق کرده و پس از جام جهانی 2014 به عنوان سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی فعالیت خواهد کرد، هرچند بعداً رئیس فدراسیون این کشور موضوع حضور او روی نیمکت آفریقای جنوبی را انکار کرد.

یکی از اعضای ارشد کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی با تأیید این موضوع که سرمربی نیجریه برای سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی ابراز تمایل کرده به روزنامه «sunday world» این کشور گفت: سابقه کاری کِشی خود گویای همه چیز است و همین باعث می‌شود تا ما او را برای مربیگری تیم ملی کشورمان ترجیح دهیم و پس از جام جهانی برای نهایی کردن این موضوع با او ملاقاتی خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه دستمزد درخواستی کارلوس کی‌روش به مراتب بیشتر از استفان کشی خواهد بود شانس سرمربی عقاب‌ها که به تازگی از سمت خود استعفا داد برای احراز این پست بیشتر از اوست.

در ادامه این گرازش آمده است، اگر کِشی به سمت سرمربیگری بافانا بافانا منصوب شود، کارلوس کی‌روش احتمالاً به عنوان مدیر فنی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی مشغول به فعالیت خواهد شد.
  اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو : احتمال همکاری کی‌روش وکِشی