احتمال محرومیت سنگین پیکه : جرارد پیکه به دلیل دشنام به کمک داور احتمال دارد ...


جرارد پیکه به دلیل دشنام به کمک داور احتمال دارد با محرومیت سنگینی روبه‌رو شود. خبرگزاری ایسنا: مدافع بارسا در دقیقه 55 بازی برگشت سوپرجام اسپانیا به دلیل فریاد کشیدن بر سر کمک داور و ناسزا گفتن به او از سوی ولاسکو کابایو، داور بازی از زمین اخراج شد. این عمل مدافع بارسلونا ممکن است 4 تا 12 جلسه او را از بازی‌های لالیگا محروم کند.

طبق بند 94 آیین‌نامه لالیگا محرومیت پیکه می‌تواند سنگین باشد. فحش، حمله و حرکاتی که موجب آسیب رسیدن به داور شود، موجب محرومیت 4 تا 12 جلسه‌ای بازیکن می‌شود. این موضوع برای داور اصلی صدق می‌کند. در سال 2013 سرخیو راموس را از 5 بازی به دلیل اخراج مقابل سلتاویگو در کوپا دل‌ری محروم کردند. مدافع رئال مادرید به دلیل اخراج تنها یک بازی محروم شد و به علت ناسزا به داور و فریاد کشیدن سر کمک داور و ناسزاگویی به او 4 بازی محروم شد.

به نوشته آس هفته گذشته نیز پیکه خبرساز شد. دوربین‌ها و میکروفون صدای ضبط شده او را منعکس کردند که به تیم رئال مادرید دشنام داد. پس از این اتفاق لوییس انریکه تصمیم گرفت در سن مامس به او استراحت بدهد. مدافع بارسلونا شکست 4 بر صفر تیمش را از روی نیمکت ذخیره‌ها نظاره‌گر بود. هفته بد بارسلونا با اخراجی که ممکن است برای او و تیمش گران تمام شود، به پایان رسید.

چهارشنبه این هفته درباره محرومیت پیکه تصمیم‌گیری می‌شود.


ویدیو : احتمال محرومیت سنگین پیکه