احتمال لغو پروانه هفته‌نامه یالثارات : وزیر ‌ارشاد در فرودگاه بندرعباس:‌هفته‌نامه ...



هفته نامه یالثارات , هفته‌نامه یالثارات , کنایه جنابخان به هفته نامه یالثارات


وزیر ‌ارشاد در فرودگاه بندرعباس:
‌هفته‌نامه توهین کننده به معاون رئیس جمهور احتمالا لغو پروانه شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ‌هفته‌نامه توهین کننده به معاون رئیس جمهور احتمالا لغو پروانه شود.

علی جنتی عصر امروز ‌در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی این شهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر «‌توهین یکی از هفته‌‌نامه‌ها به معاون رئیس جمهور» اظهار داشت: تصمیم‌گیری پیرامون این نشریه باید در نشست هیئت نظارت بر مطبوعات صورت بگیرد.

وی در عین حال اضافه کرد: این نشریه تاکنون سه بار توقیف شده ‌و همین هیئت در همان موقع هم نظرش بر این بوده که در صورت تکرار تخلفات این نشریه لغو پروانه شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی دیگر، با بیان اینکه واگذاری فرهنگسراها در کشور به معنی تغییر کاربری آنها نیست، افزود: در برخی از استان‌ها فرهنگسراها به انجمن‌های فرهنگی هنری واگذار می‌شود و ما در کل احساسمان بر این است که این امر به نفع هنرمندان خواهد بود.

جنتی در حالی این نظر را دارد که در همین راستا و در پی احتمال واگذاری فرهنگسرای طوبی بندرعباس به بخش خصوصی امشب تعدادی از هنرمندان در واکنش به این امر تحصن کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد در بخش دیگری از سخنانش همچنین هدف از سفر خود به مرکز هرمزگان را دیدار با مردم این شهر و شرکت در همایش وحدت به مناسبت تولد پیامبر اکرم(ص) اعلام کرد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - فارس

 


ویدیو : احتمال لغو پروانه هفته‌نامه یالثارات