احتمال عرضه جهانی گلکسی A9 Pro : سر و کله گلکسی A9 Pro دوباره در وبسایت Zauba ...


سر و کله گلکسی A9 Pro دوباره در وبسایت Zauba پیدا شده. این بار البته با کد جدید SM-A910F. برخی از کارشناسان حدس زده‌اند F در پایان کد این گوشی اشاره به امکان عرضه این مدل در بازارهای اروپایی دارد. مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: در ماه‌های گذشته اخبار زیادی درباره سامسونگ گلکسی A9 Pro، جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند سری A شرکت سامسونگ منتشر شده است. این گوشی بلاخره اواسط فروردین معرفی شد و در حال حاضر صرفا در چین می‌توان آن را خریداری کرد. اما ظاهرا اخبار جدیدی منتشر شده که خبر از احتمال عرضه این گوشی در اروپا می‌دهد.

آیا گلکسی s8 زودتر عرضه خواهد شد؟ , زمان عرضه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 , عرضه رسمی گلکسی نوت 7 در ایران

اواسط بهمن ماه بود که اطلاعاتی از گلکسی A9 Pro در سایت Zauba که در حوزه تجارت و کسب و کار اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد منتشر شد. این سایت به شکل ویژه از واردات و صادرات کشور هند هم خبر می‌دهد و بر اساس اطلاعات این سایت مشخص شد که این گوشی از هند سر درآورده (احتمالا برای انجام برخی آزمایش‌ها) و با کد SM-A9100 هم نام‌گذاری شده است.

حال سر و کله گلکسی A9 Pro دوباره در وبسایت Zauba پیدا شده. این بار البته با کد جدید SM-A910F. برخی از کارشناسان حدس زده‌اند F در پایان کد این گوشی اشاره به امکان عرضه این مدل در بازارهای اروپایی دارد. حضور 5 دستگاه از این گوشی در هند هم به دلیل آزمایش‌های این گوشی در بخش تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ در هند بوده است.

ماجرای احتمال عرضه این گوشی در کشورهای دیگری به جز چین از آنجا جدی‌تر شده که یک خرده‌فروشی در لهستان هم شروع به پذیرش سفارش‌های خرید این مدل کرده. سامسونگ گلکسی A9 Pro  مدل ارتقا یافته گلکسی A9 است که با 4 گیگابایت RAM، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری قدرتمند 5 هزار میلی آمپرساعتی و اندروید مارشمالو 6.0.1 عرضه شده است.


ویدیو : احتمال عرضه جهانی گلکسی A9 Pro