احتمال سورپرایز بزرگ مظلومی در ترکیب استقلال : حتی اگر یکی از سه ستاره مصدوم ...



ترکیب استقلال , ترکیب استقلال برای بازی با ذوب اهن , ترکیب استقلال برای دیدار با صبا

حتی اگر یکی از سه ستاره مصدوم استقلال هم به ترکیب اصلی مقابل راه آهن برسند سرمربی کلاهش را بالا خواهد انداخت.

اوضاع برای چیدمان یازده بازیکن اصلی استقلال آن قدر خراب است که پرویز مظلومی را سخت برای گزینش مردان اصلی‌اش به زحمت انداخته است. گرچه جوان‌های او تا پایان هفته بیست‌ویکم عمیقا امیدوارانه ظاهر شده‌اند...

برای مظلومی اما رسیدن مصدومان سورپرایز بزرگی است. دیروز 3 بازیکنی که صحبت از غیبت قطعی آنها در ترکیب اصلی بود، در تمرین آبی‌ها حاضر شدند و عملکردشان امیدوار کننده هم بود. حال مظلومی یک روز دیگر هم فرصت دارد - به علاوه ساعات باقیمانده تا بازی عصر جمعه - تا ترکیبی که می‌خواهد را شاید با وجود این بازیکنان کنار هم قرار دهد.

رویایی‌تر می‌شود اگر همه این مصدومان یکباره به فرم بدنی مطلوب برسند به گونه‌ای که سرمربی آبی‌ها آنها را در ترکیب اصلی قرار دهد. همه این احتمالات وقتی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که دکتر نوروزی سر تیم پزشکی باشگاه استقلال اعلام کند که این بازیکنان مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهند داشت.

گرچه نوروزی 3 روز پیش صراحتا اعلام کرد که رسیدن چشمی بسیار بعید است اما ظاهرا مراحل انجام کارهای فیزیوتراپی به گونه مثبتی پیش رفته است و احتمال دارد که یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال در فصل جاری را در ترکیب اصلی مشاهده کنیم.
 
جابر انصاری نیز می‌تواند دیگر سورپرایز ترکیب آبی‌ها باشد. بازیکنی که در بسیاری از بازی‌های حساس عصای دست تیمش بوده و گاهی گره‌های کوری را باز کرده که از دست هیچ بازیکنی برنمی‌آمده است.

دیروز هر چه بود، تمرین این 3 بازیکن امیدوار کننده بود و حالا می‌ماند یک روز سرنوشت‌ساز یعنی امروز و ساعات مانده تا بازی با راه‌آهن تا مظلومی تصمیم نهایی را در مواجهه با این بازیکنان بگیرد. اگر این 3 بازیکن را در ترکیب دیدید چندان تعجب نکنید چون در دایره پزشکی هر احتمالی وجود دارد.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو : احتمال سورپرایز بزرگ مظلومی در ترکیب استقلال