احتمال خروج همایون شجریان از گروه سیمرغ :     به گزارش خبرنگار فرهنگی پرتال ...



 

همایون شجریان , کنسرت همایون شجریان , همایون شجریان هوای گریه

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی پرتال آفتاب، منابع آگاه خبر دادند که در پی بحثی که میان حمید متبسم (آهنگساز پروژه سیمرغ) و محمدرضا درویشی (رهبر ارکستر موسیقی سیمرغ) در گرفته است، احتمال می رود همایون شجریان خواننده این گروه نیز تصمیم به قطع همکاری با سیمرغ بگیرد.

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که طبق قرار، گروه سیمرغ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته باید به تمرین قطعات بپردازد، و روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه آثار را در تالار رودکی ضبط کند. اما با توجه به بحثی که روزهای گذشته میان آهنگساز و رهبر این گروه بزرگ موسیقی درگرفت، محمدرضا درویشی رهبر گروه اعلام کرد: «همكاری من از امروز با پروژه ی موسیقی سیمرغ قطع شده است.»

در پی این اعلام، احتمال می رود همایون شجریان نیز همکاری خود را با سیمرغ قطع کند و در این صورت، این اثر یا ضبط نخواهد شد و یا با صدایی غیر از صدای همایون شجریان به بازار موسیقی خواهد آمد. گفتنی است گروه سیمرغ در تابستان سال جاری کنسرتی با صدای همایون شجریان و به رهبری محمدرضا درویشی در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار کرد.

محمدرضا درویشی درباره قطع همکاری اش با سیمرغ گفت: جزییات این قطع همكاری اوایل هفته ی آینده در یك نامه یا مصاحبه دراختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد.

گفتنی است گروه سیمرغ از حدود ۴۰نفر نوازنده و اعضای گروه کر تشکیل شده است..../ پرتال آفتاب



ویدیو : احتمال خروج همایون شجریان از گروه سیمرغ