احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان از دانشگاه! : احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان ...



احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان از دانشگاه!

در حالی که نوشاد و نیما عالمیان برای حضور در پرو تورهای آلمان و لهستان این روزها در ایران نیستند، پدر نوشاد عالمیان عنوان کرده که فرزندانش در آستانه اخراج از دانشگاه قرار گرفته‌اند و این دو ورزشکار از سوی مسوولان دانشگاهی هیچ گونه حمایتی نمی شوند.

 

نیما عالمیان , آلبرت انیشتین از دانشگاه اخراج شد , دکتر نیما ارکانی حامد کرسی استادی دانشگاه پرینستون

 

رحمت عالمیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دانشگاه نوشاد و نیما به ما اعلام کرده که اگر وضعیت تحصیلی فرزندانم به همین شکل ادامه پیدا کند از دانشگاه اخراج خواهند شد. حتی زمانی که قرار شد آنها به مسابقات پروتور آلمان و لهستان اعزام شوند، دانشگاه آزاد آیت الله آملی مجوز لازم را برای خروج آنها نداد و ما مجبور شدیم از طریق دیگری برای گرفتن مجوز اقدام کنیم.

وی با بیان این که نوشاد و نیما زمان زیادی را برای مسابقات برون مرزی خود می‌گذارند و به همین دلیل در ترم گذشته نتوانستند در امتحانات حضور یابند، افزود: هر چند رشته فرزندانم تربیت بدنی است،‌ اما هیچ گونه همکاری با ما نمی‌شود. در حالی که نوشاد و نیما برای مسابقات ملی و کسب افتخار برای کشورشان در رقابت‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

عالمیان افزود: از دانشگاه خواسته بودیم با توجه به فاصله زیادی که محل تحصیل آنها با بابل دارد، با انتقال آنها به دانشگاه بابل موافقت شود تا حداقل نوشاد و نیما بتوانند راحت تر در کلاس‌های دانشگاهی حضور پیدا کنند، اما حتی با این تقاضا هم موافقت نشد. شرایط کنونی برای فرزندانم تضعیف روحیه است و هر وقت من برای پیگیری مساله تحصیلی آنها به دانشگاه می روم با یکی از روسای دانشگاه درگیر می شوم.

وی گفت: آنها می‌گفتند که با این شرایط نوشاد و نیما از دانشگاه اخراج خواهند شد و من هم گفته‌ام که دیگر آنها را اخراج کنید تا ببینم برایشان چه کار می‌توانم بکنم./ایسنا

 


ویدیو : احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان از دانشگاه!