احتمال آزادشدن تردد موتورهای سنگین : رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به ...


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به روند صدور مجوز موتورسیکلت‌های سنگین از درخواست آزادسازی تردد موتورسیکلت‌های سنگین به شورای امنیت کشور خبر داد. خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به روند صدور مجوز موتورسیکلت‌های سنگین از درخواست آزادسازی تردد موتورسیکلت‌های سنگین به شورای امنیت کشور خبر داد.

سردار حسین رحیمی ضمن اشاره به روند صدور مجوز موتورسیکلت‌های سنگین اظهار داشت: صدور مجوز برای تردد اینگونه موتورسیکلت‌ها که حجم موتور بالاتری نسبت به موتورسیکلت‌های معمول دارند بر عهده استانداری تهران است و در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه افزود: ما در چند روز گذشته برای تغییر در شرایط صدور مجوز این موتورسیکلت‌ها درخواستی را به شورای امنیت کشور ارسال کرده‌ایم و منتظر تصمیم‌گیری آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به تغییرات مورد نظر پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: ما بدنبال آن هستیم که رفت‌ و آمد و صدور پلاک ملی برای این موتورسیکلت‌ها آزاد شود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: ما در انتظار پاسخ شورای امنیت کشور به این مساله هستیم و تعیین حجم موتور مجاز این موتورسیکلت‌ها در حال بررسی است.


ویدیو : احتمال آزادشدن تردد موتورهای سنگین