اجناس چندشی که مشتریان معروفی دارند! : شما فکر می کنید کالاها و اجناسی که گران ...


شما فکر می کنید کالاها و اجناسی که گران هستند لزوما شیک و تمیز هستند. این تصور درستی نیست. با خواندن این مطلب و دیدن تصاویر آن به این نتیجه می رسید که برخی چیز های به ظاهر بی ارزش قیمت های بالایی دارند. وبسایت ساعت ۲۴: شما فکر می کنید کالاها و اجناسی که گران هستند لزوما شیک و تمیز هستند. این تصور درستی نیست. با خواندن این مطلب و دیدن تصاویر آن به این نتیجه می رسید که برخی چیز های به ظاهر بی ارزش قیمت های بالایی دارند. محصولاتی که علاوه بر آنکه جیب شما را خالی می کند ممکن است حال شما را هم بهم بزند اما افراد معروفی مانند کیم کارداشیان هم مشتری این نوع از کالاها هستند.

۱- عنبر سائل (۷۰۰۰۰ دلار)

عنبر سائل یا همانطور که در عموم شناخته می شود استفراغ نهنگ ماده ایست که برای ماندگاری بو در صنعت عطرسازی استفاده می شود. این ماده که محتویات غیر ضروری معده و صفرای وال ها را شامل می شود و بوی بسیار بدی هم دارد به علت کمیاب بودن و کاربرد بالا بسیار گران است و یک کیلوی آن در حدود ۷۰۰۰۰ دلار قیمت دارد.

چهره های معروفی که ایدز دارند , عباس معروفی , خدمات مشتریان



۲- پنیر کازو مارزو (هر پوند ۱۰۰ دلار)

برای بدست آوردن این پنیر مضر متخصصان مگس های پنیر را تشویق می کنند که درون آن تخم گذاری کنند. لارو های این تخم ها در مراحل رشد خود آنزیمی تولید میکنند که باعث فاسد شدن چربی پنیر می شود این تخمیر خاص به پنیر حالتی چسنبده/آدامسی می دهد که هنوز کرم ها درون آن وول می خورند، در این حالت پنیر آماده ی مصرف است. وقتی به پنیر گاز می زنید باید چشم های خود را ببندید زیرا ممکن است مگس های پنیر به پرواز در آیند. این پنیر فقط در بازار سیاه خرید و فروش می شود زیرا فروش آنها غیر قانونی است.

زنان شهوتی چه خصوصیاتی دارند , لیست اجناس سوپرمارکت , زنان چه نوع کیری دوست دارند



۳- ماسک جفت گوسفد (۵۰۰ دلار)

از کیم کارداشیان گرفته تا ویکتوریا بکهام افراد مشهوری که به پوست خود اهمیت می دهند نزد لوئیس دسمپ می روند تا اون ماسک جفت گوسفند خود را بر روی پوستشان بگذارد. او در مورد ماسک خود ادعا دارد که سلول های بنیادین جفت جنین باعث رشد دوباره ی بافت ها می شود و به همین دلیل ماسک آن باعث تقویت پوست و از بین بردن التهابات می شود. با وجود آنکه حرف های او تا حدودی اثبات شده اند ولی این ماسک ۵۰۰ دلاری بوی بسیار بدی دارد، بوی آن ترکیب عرق بدن با سرکه می باشد.

نظر مشتریان , اجناس , فیلم هایی که ارزش دیدن دارند



۴- قهوه ی کوپی لوواک (هر فنجان ۹۰ دلار)

 قهوه ی کوپی لوواک گران قیمت ترین قهوه ی دنیاست. کوپی لوواک ها نوعی گربه ی خاص هستند که ترکیبی از راسو و گربه به نظر می رسند. این گربه ها بعد از خوردن دانه های قهوه و هضم آنها دانه قهوه را دفع می کنند که بعد از شستشو و فراوری  مصرف می شود. برخی تولید کنندگان این نوع قهوه با اسیر کردن این جانوران آن ها را وادار به خوردن قهوه بیش از نیاز می کنند. سازمان های حمایت از حیوانات تولید قهوه از این حیوانات خاص را به خاطر آزار اذیت آنها محکوم کرده است.

مدیریت مشتریان , غذاهایی که طبع گرم دارند , افراد باهوش چه خصوصیاتی دارند



۵- ماسک صورت مدفوع پرنده (۱۸۰ دلار)

در سالن های زیبایی لوکس ژاپن با ترکیب مدفوع نوع خاصی از بلبل و سبوس برنج ماسکی به دست می آید که ۱۸۰ دلار قیمت دارد. این ماسک  در سالن شیزوکو نیویورک توسط مردان و زنان استفاده می شود .به گفته ی رییس سالن  آنزیم خاصی که در مدفوع این پرنده وجود دارد باعث نرمی و سرحالی پوست می شود. گفته می شود این ماسک از قرن ۱۶ در ژاپن مصرف داشته است.

جوش ها هم فوایدی دارند , مواد غذایی سالم که خواص دارویی دارند , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند



۶- ماالشعیر مدفوع فیل (بطری ۱۰۰ دلار)

در سال ۲۰۱۳ شرکت ژاپنی ماالشعیر سازی سنک گالن تصمیم گرفت که با تولید ماالشعیر از دانه های قهوه ای که از مدفوع فیل بدست می آید در تولیدات خود انقلاب به پا کند. این محصول جدید با وجود گران بودن و چندش آور بودن فروش بسیار عجیبی داشت! البته قابل ذکر است که گویا طعم بدی ندارد.

زنان چه مردانی را دوست دارند , توقعاتی که دارند , کشور هایی که کنکور دارند



۷- کشیدن پوست با نام خون آشام ! (۹۵۰ دلار تا ۱۴۰۰ دلار)

"کشیدن پوست خون آشام" توسط دکتر چارلز رانلز اختراع شده است. در این روش ابتدا مقداری خون از دست مراجعه کننده گرفته می شود و پلاکت آ« جدا شده و در یک سانتریفیوژ مجهز به پلاسمای پر پلاکت عمل آوری می شود سپس پلاسمای حاصله با رستالین ترکیب می شود و بعد از آن به صورت مراجعه کننده تزریق می شود. گفته می شود که برای بهبود بافت های از بین رفته و جای زخم روش بسیار خوبی است.

زنان شاد چه ویژگی دارند؟ , توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند؟ , سوره هایی که سجده دارند



۸- سوپ لانه ی پرنده (۴۰ تا ۶۰ دلار برای هر کاسه)

این سوپ از لانه ی سوئیفت لت ها (گونه ای از گنجشک که در جنوب شرق آسیا یافت می شود) درست می شود که مواد تشکیل دهنده ی خود لانه ها شامل شاخه، چمن و گل و لای می شود که در بزاق این پرنده فراوری شده است. بزاق دهان این پرنده قابلیت چسبندگی بال دارد و شامل گلیکوپروتئین می شود. همچنین دارای مقدار زیادی کلسیوم، آهن، منیزیم و پتاسیم می باشد. این سوپ بعد از آب پز کردن و یا بخار پز کردن به شکل یک اسفنج خشک در می آید و بعد از آن قابل مصرف است.

سیاستمداران ایرانی چه موبایلی دارند؟ , میوه های که ویتامین d دارند , چرا افراد با حمله قلبی اغلب احساس درد در بازوی چپ خود دارند؟



۹- دستمال استفاده شده ی اسکارلت جوهانسون!! (۵۳۰۰ دلار)

در سال ۲۰۰۸ دستمالی که توسط اسکارلت جوهانسون سوپراستار هالیوودی استفاده شده بود برای کمک به مراکز کمک های غذایی به حراج گذاشته شد و ۵۳۰۰ دلار به فروش رفت! او در برنامه ی تاک شوی جی لنو ادعا کرد که این سرماخوردگی را از سموئل ال جکسون سر صحنه ی فیلم برداری گرفته است، در همین موقع جی لنو به او یک برگ دستمال کاغذی می دهد تا بعدا همین دستمال کاغذی با قیمت عجیب ۵۳۰۰ دلار به فروش برود.

فروش اجناس , رهبران بزرگ چگونه آرامش دارند؟ , جلب رضایت مشتریان


ویدیو : اجناس چندشی که مشتریان معروفی دارند!