اجسام بی جان فوق‌العاده ساده و مینیمال : دینا بلنکو، یکی از بهترین، محبوب ترین ...


دینا بلنکو، یکی از بهترین، محبوب ترین و با استعداد ترین های عکاسی اجسام بی جان که در سایت ۵۰۰px موفقیت فراوانی کسب کرده است، قسم می خورد که مهم ترین جنبه هر عکس اجسام بی جانی داستان آن است. وبسایت لنزک: دینا بلنکو، یکی از بهترین، محبوب ترین و با استعداد ترین های عکاسی اجسام بی جان که در سایت ۵۰۰px موفقیت فراوانی کسب کرده است، قسم می خورد که مهم ترین جنبه هر عکس اجسام بی جانی داستان آن است. اگر عکس اجسام بی جان شما یک داستان بگوید، مهم نیست چقدر ساده یا پیچیده عمل کنید، با مخاطبتان (حداقل برخی از آن ها) ارتباط برقرار خواهد کرد. از طرفی، عکس اجسام بی جان (still life photo) بدون یک داستان پشتش، احتمالا بیننده را به پرسیدن چنین سوالی سوق خواهد داد: «منظورش چیه؟». در این مطلب لنزک شاهد ۱۰ عکس اجسام بی جانی از هاردی سپوترا خواهید بود، هنرمندی که در روایت داستان با حداکثر سادگی به استادی رسیده است.

اکثر صحنه های اجسام بی جان هاردی سپوترا (Hardi Saputra) تنها با استفاده از کاغذ و گاهی کمی پارچه ساخته شده اند. هاردی به زیبایی مینیمالیسم و عکاسی اجسام بی جان را با یکدیگر ترکیب کرده و این آثار چشم نواز را خلق نموده است.

امیدواریم عکس هایی که در ادامه می بینید، برایتان الهام بخش بوده و به شما انگیزه بدهند، چراکه این نمونه ها ثابت می کنند برای عکاسی اجسام بی جان موفقیت آمیز، به تجهیزات زیاد و چیدمان های پیچیده یا تجهیزات نورپردازی قدرتمند نیازی نیست.

غذاهای ساده فوق العاده خوشمزه , فوق العاده , غذای ساده

طرز تهیه کیک ساده , مینیمال , غذای ساده با سیب زمینی

بک گراند ساده , کیک ساده , دسر ساده

آشپزی ساده , طرز تهیه پیراشکی ساده , پس زمینه ساده

شکیات نماز به زبان ساده , کارگر ساده , ساده لوح

خارق العاده , انواع دسر ساده , کاردستی ساده

طراحی مینیمال , یک عاشقانه ساده , واقعه عاشورا به زبان ساده

غذاهای ساده , غذای ساده ایرانی , شیرینی خانگی ساده

زندگی نامه سعدی به زبان ساده , خلاقیت با وسایل ساده , غذاهای ایرانی ساده

مدل پردهای جدید پذیرایی ساده , سفره آرایی ساده , غذای ساده برای شام


ویدیو : اجسام بی جان فوق‌العاده ساده و مینیمال