اجرای گرم فرزاد فرزین در یک شب سرد پاییزی + عکس :  فرزاد فرزین پنجشنبه و جمعه ...



 

فرزاد فرزین پنجشنبه و جمعه 4 و 5 آبان ماه 91 در دو سانس 18 و 21:30 در هوای سرد پاییزی اجرای گرم خود را به سالن میلاد برد.
در کنسرت پاییزه فرزاد فرزین(4 آبان ماه) این خواننده به مانند دیگر اجراهای گذشته خود با سناریوهای کارگردان هنری خود کیوان ملک مطیعی سوپرایزهای ویژه ای برای هوادارانش به ارمغان داشت.
البته لازم به ذکراست به علت تمدید شدن کنسرت فرزاد فرزین در تاریخ 17آبان ماه در برج میلاد تهران از بیان این ایده های جالب معذور می باشیم تا شما دوستدارن این هنرمند لذت تجربه این کنسرت ویژه را از دست ندهید.

فرزاد فرزین , بیوگرافی فرزاد فرزین , کنسرت فرزاد فرزین

در ابتدای برنامه فرزاد فرزین پس اجرای قطعه«بیابیا»به حضار در سالن گفت:خیلی خوشحال و مفتخریم که در یکی از روزهای پاییزی خدمت شما عزیزان هستیم.
وی‌ افزود: امیدوارم امشب شبی باشد که شما انتظار آن را داشته اید.
خواننده آلبوم«شلیک» ازانتشار آلبوم جدید خود در شهریور92 خبر داد و گفت: آلبومی متفاوت را در دست تهیه دارم و با گروهی کار می‌کنیم که در تمایز این آلبوم با سایر آثارم به من کمک ویژه ای می کنند.
وی افزود: دوست ندارم آلبوم هایم تکراری باشد و مطمئن باشید من و گروهم درمسیر موسیقی پاپ در جا نخواهیم زد چون شما عزیزان لایق بهترین ها هستید.

آلبوم جدید فرزاد فرزین , فرزاد فرزین 6 , ماه عسل فرزاد فرزین

در بخش دوم کنسرت فرزاد فرزین که با پوششی متفاوت بر روی استیج رفت پیش از اجرای قطعه «بچه» حسام نواب صفوی روی صحنه ظاهر شد و با قرار گرفتن در برابر یک تلویزیون و خواندن و سپس رها کردن تعدادی نامه با شکلی متفاوت مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت و سپس شروع به نواختن پیانو کرد در این زمان فرزاد فرزین در کنار وی قرار گرفت.

فرزاد فرزین ماه عسل , فرزاد فرزین المپیک , بیو گرافی فرزاد فرزین

در کنسرت پنج شنبه شب،فرزاد فرزین قطعات «دوریت» ، «بیابیا»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی» «شانس»،«شورشی»،«کی میتونه»،«خیانت»،«عذاب»،«بچه» و ... را اجرا کرد.
در این برنامه همچنین تصاویری از تمرین این خواننده جوان به همراه اعضای ارکستر در چند شب پیش از برگزاری کنسرت برای علاقمندان پخش شد.

عکس فرزاد فرزین و همسرش , فیلم کنسرت شوک فرزاد فرزین در شبکه نمایش , فرزاد فرزین دختر

اعضای گروهی ارکستر که در این کنسرت فرزاد فرزین را همراهی کردند امیر میلاد نیکزاد(رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)،محمد شاکری(نوازنده کیبورد)،احمد امین پور(نوازنده پرکاشن)،مهرداد معافی(نوازنده گیتار الکتریک)،مهراب رمضان پور(نوازنده درامز)، کسری فدیور(نوازنده ویلون)، آرین کشیشی (نوازنده گیتار)، آرمین کشیشی،(نوازنده گیتار باکس) و ایمان جعفری پویان (نوازنده ساکسیفون).
همچنین اعضای گروه کر را نیز علی تهرانی، شهاب شهبازی و انوشیروان تقوی تشکیل می دهند.
منبع:inn.ir


ویدیو : اجرای گرم فرزاد فرزین در یک شب سرد پاییزی + عکس