اجرای موسیقی زنده درعروسی تا 5 صبح! : برای برگزاری یک عروسی مجلل چه کاری دوست ...


برای برگزاری یک عروسی مجلل چه کاری دوست دارید انجام بدهید. این که خاص باشید و در مراسمی داشته باشید که تا مدت ها میهمانان درباره عروسی شما صحبت کنند. برای برگزاری یک عروسی مجلل چه کاری دوست دارید انجام بدهید. این که خاص باشید و در مراسمی داشته باشید که تا مدت ها میهمانان درباره عروسی شما صحبت کنند.

گروه های هنری برای این شب خاص- که معمولاً عروس دامادها و خانواده‌های آنها اصطلاحاً سرکیسه‌های خود را شل می کنند و حاضرند مبالغ زیادی را در این شب خرج کنند-دست به هر کاری می زنند.

گروهای هنری مختلف از این موقعیت استفاده کرده و با عنوان مطالبی مانند موزیک زنده، شاد شاد ، اجرا با دستگاه واقعی، لیزر شو ، تومپا، آتش بازی ارکستر کامل و ... به دنبال مشتری هستند.

یکی از گروه های هنری ادعا می کنند. بهترین مراسم شب عروسی را اجرا می کند و می تواند برای برگزاری مراسم از سازهای مثل ارگ، پرکاشن برقی و سیستم نور پردازی که برای جلوه از داربست استفاده شده و پروژکترها را بر روی آن نصب می‌شوند بهره بگیرد.

مسوول این گروه عنوان می‎کند: از آهنگ‌های روز و قدیمی موجود را در مراسم اجرا کرده و 500 هزار تومان دریافت می‌کند.

گروه موسیقی دیگری که نام گروه هنری نیز بر روی خود دارد. برای برگزاری موسیقی مراسم شب عروسی از موزیک زنده با نوازنده‌های مانند درام، گیتار، بیس پرکاشن توبا و ... استفاده می‌کند و به خبرنگار برنا می‌گوید: برگزاری موسیقی مراسم بستگی به نظر صاحب مجلس دارد. از موسیقی زنده به همراه ساز زنده تا حضور یک دی جی در مراسم شب عروسی می‌توان استفاده کرد.

گروه موسیقی برای جذب مشتری به ارائه نمونه کار  منزل یا ارایه نمونه کار زنده و برگزاری مراسم با سیستم‌های حرفه‌ای صوتی یا حتی اجرای ارکستر در شب عروسی را وعده می‌دهند.

گروه موسیقی نیز برای اجرای موسیقی زنده با سازهای مانند پرکاشن، تومبا، جاز، گیتار بیس و نور پردازی 25 تکه و دو خواننده مبلغ 300 هزار تومان را دریافت می‌کند.

همه اینها بستگی به این دارد که برای موسیقی یک شب مراسم عروسی چقدر حاضرید بپردازید. ینکه سر وته مراسم را باپخش یک موسیقی محلی و موسیقی خواننده‌های مطرح هم آوردید یا اینکه 150 ، 300 ، 500، 900 هزار یا 2 میلیون تومان برای یک شب موسیقی مراسم عروسی خرج کنید !

مسوول یک گروه موسیقی در گفت‌وگو بابرنا عنوان می‌کند: در این مراسم از ساعت 5 بعدازظهر تا 5 صبح یک گروه موسیقی شناخته شده با نور لیزری مراسم را اجرا می‌کند. خواننده این مراسم «ع.پ» است که آهنگ‌هایش از pmc پخش شده و صندلی هارا به رقص در می‌آورد.

وی ادعا می کند که ما از معدود گروه‌هایی هستیم که واقعاً از موسیقی زنده اجرا می‌کنیم و عنوان می‌کند: موسیقی که دراین مراسم می‌شنوید صدایش از ساز در می آید و خیلی از گروه های موسیقی از صدای ضبط شده موسیقی در استادیو و لب خوانی استفاده می‌کنند و درواقع در جلوی مهمانان فیلم بازی می کنند.

برای برگزاری مراسم شب عروسی و اصطلاحاً گرم کردم آن گروه‌های مختلف دیگر مانند شعبده‌بازی یا آکروبات برای این مراسم برنامه اجرا می‌کنند.

یک گروه آکروباتی  یک ربع ساعت برنامه اجرا می کند و حرکات آکروبات ایستادن 5نفربر روی شانه‌های یک دیگر، بالانس به صورت کارد رو کارد و ... 200 هزار تومان دریافت می‌کند .

برای برگزاری یک برنامه شعبده بازی نیم ساعته، حداقل 200 هزار تومان باید هزینه شود.

با اینکه خیلی افراد می گویند مراسم شب عروسی یک شب بیشتر نیست ولی برای همین یک شب خیلی افراد تا سال‌ها قسط می‌دهند.

منبع: برنا


ویدیو : اجرای موسیقی زنده درعروسی تا 5 صبح!