اجرای طرح تنظیم رایگان تاکسی متر : براساس اعلام سازمان تاکسیرانی، اجرای طرح ...


براساس اعلام سازمان تاکسیرانی، اجرای طرح تنظیم رایگان تاکسی متر تاکسی های گردشی و تلفنی از فروردین آغاز و تا 17 اردیبهشت در 4 پایانه تاکسیرانی تهران ادامه دارد. ایسنا: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تاکسی های گردشی و تلفنی می توانند با مراجعه به مراکز درنظرگرفته شده برای تنظیم تاکسی متر خودروی خود اقدام کنند. اهمیت تنظیم تاکسی متر از آن جهت است که نصب برچسب نرخ های جدید تاکسی در سال 94 منوط به ارائه پروانه هوشمند و قبض تنظیم تاکسیمتر است.

درعین حال عدم استفاده از برچسب نرخ کرایه و عدم به کارگیری تاکسیمتر و سایر تجهیزات الزامی در آیین نامه جدید تاکسیرانی مشمول امتیاز منفی و جریمه نقدی می‌شود.

براساس این اطلاعیه، پایانه دردشت واقع در منطقه 4 ، پایانه شقایق منطقه 5 وپایانه ثامن الحجج منطقه 15 برای تنظیم تاکسیمترهای شرکت عزم الکتریک در نظر گرفته شده است.همچنین پایانه کاوه واقع در منطقه 11 برای تاکسیمترهای شرکت آلما و ره پویان اندیشه دنا در نظرگرفته شده است.

تاکسی های شامل طرح می توانند تمامی روزهای هفته به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 17 به مراکز یاد شده مراجعه کنند. پایان اجرای طرح 17 اردیبهشت ماه سال جاری است.

بر اساس این گزارش پایانه دردشت در منطقه 4 به نشانی بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه شهید باقری، پایانه مترودردشت واقع شده است. همچنین پایانه شقایق منطقه 5 به نشانی بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق ، جنب مترو اکباتان و پایانه کاوه منطقه 11 به نشانی خیابان آزادی، بعد از جمال زاده، پایانه کاوه، دفتر تاکسیرانی این منطقه قرار دارد. میدان اقانور، ضلع شمالی میدان نیز نشانی پایانه ثامن الحجج منطقه 15 است.»


ویدیو : اجرای طرح تنظیم رایگان تاکسی متر