اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی +عکس : اجبار یک دختر 15 ساله به ...



اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی +عکس

پلیس تکزاس در پی شکایت والدین یک دختر 15 ساله از دبیر یک دبیرستان در خصوص ربوده شدن دخترشان توسط وی خواستار دستگیری وی شدند.

فیلم برداری مرد شیطان صفت از رابطه جنسی اش با دختر 18 ساله , برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری , برقراری رابطه جنسی در حین بارداری


این 15 ساله که "جسیکا آنجل" نام دارد و دانش آموز یکی از دبیرستانهای تگزاس است با وعده های دروغین و واهی دبیر دبیرستان از خانه و خانواده اش متواری شد.
به گفته پدر و مادر این نوجوان دبیر ریاضی این دبیرستان دخترشان را ربوده است و باید دستگیر شود.
"جرمی فارست" دبیر ریاضی 38 ساله این دبیرستان بعد از برقراری یک رابطه جنسی نامشروع با "جسیکا" از او خواست تا خانه خود را ترک کند و همراه وی به نیویورک برای آینده ای درخشان همراه شود.

علل درد حین برقراری رابطه جنسی , زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی , رابطه جنسی دختر ترامپ با شاهزاده


بعد از گذشت 2 ماه جسیکا در حالی که آثار کبودی بر روی صورت و بدنش مشاهده می شد با ظاهری آشفته به منزل بازگشت و والدین خود را شگفت زده کرد."جسیکا آنجل" در اداره پلیس پرده از هویت فرهنگی "جرمی فارست"برداشت و همه چیز را برای افسر پلیس آندره ینکسون بازگو کرد.


این دختر 15 ساله اظهار داشت که دبیرش از وی سوء استفاده جنسی می کرد و او را مجبور می کرد در قابل دریافت پول با ده ها نفر دیگر رابطه برقرار کند. جسیکا به مدت 56 روز در اسارت این مرد بود و حتی در برخی از موارد زمانیکه وی بر اثر خوردن مشروبات از حالت طبیعی خارج می شد وی را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می داد.


به گزارش پزشک قانونی اثار ضرب و شتم و شکنجه بر روی بدن وی که با سیگار سوخته شده بود تایید و تحویل مقامات قضایی دادگاه داده شد.پلیس شب گذشته توانست بعد از یک عملیات موفق آمیز این مرد را هنگام بازگشت به منزل مخوفش در حالتی غیر عادی بازداشت کند.
بعد از بررسی پرونده وی ، چند سابقه تجاوز به کودکان 5 سال در فرانسه داشته است.هفته آینده دادگاه فارستبه صورت علنی در دادگاهی در تگزاس برگزار خواهد شد..../پارسینه

 

 


ویدیو : اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی +عکس