اجازه «شیرین» دست کیارستمی است :           پخش کننده فیلم «شیرین» و «کپی برابر ...



 

 

 

شیرین کیارستمی , عباس کیارستمی , کیارستمی

 

 

پخش کننده فیلم «شیرین» و «کپی برابر اصل» گفت: با توجه به اینکه آقای کیارستمی کارگردان و مالک اصلی فیلم هستند برای اکران فیلم در گروه مخاطب خاص نیاز به موافقت ایشان است.

 

رامین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه آقای کیارستمی در حال حاضر در ایران حضور ندارند، طی تماس تلفنی با ایشان موضوع اکران فیلم در گروه مخاطب خاص، مطرح شد و اکنون منتظر پاسخ ایشان در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: آقای کیارستمی با اکران فیلم در گروه آزاد موافقت کرده بود و حالا که اکران فیلم به بخش مخاطب خاص واگذار شده است نیاز به کسب اجازه ایشان به عنوان مالک و کارگردان فیلم وجود دارد. با توجه به اینکه فرصت برای تهیه کپی از فیلم اندک است و باید کپی فیلم پیش از پایان روز به سینماها تحویل داده شود، در نتیجه اکران «شیرین» برای امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه مقدور نیست.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون هزینه های زیادی در جهت تبلیغات فیلم انجام شده است، تصریح کرد: بیلبوردهای شهری برای فیلم اجاره شده و تیزرها آماده پخش است. آنونس ۳۵ میلیمتری فیلم هم در دو سینمای آزادی و ملت در حال پخش است.

وی در مورد روند دریافت پروانه نمایش «شیرین» و حرف و حدیث های مطرح شده، توضیح داد: قرارداد سینماهای فیلم «شیرین» از اول آذرماه ثبت شده بود در حالی که هنوز گروه اکران مخاطب خاص راه نیافتاده بود به همین دلیل تمام تمرکز من برای اکران خوب فیلم در گروه آزاد بود اما به یکباره فیلم به گروه مخاطب خاص داده شد.

پخش کننده فیلم «شیرین» یادآور شد: در صورت عدم موافقت آقای کیارستمی از کلیه هزینه هایی که برای فیلم انجام شده و تلاش و زمان یکساله ای که برای اکران فیلم صورت گرفته، صرف نظر کرده و به تصمیم ایشان احترام می گذارم..../ ایران


ویدیو : اجازه «شیرین» دست کیارستمی است