اجازه تشییع شیدا جاهد را ندادند : مراسم یادبود «شیدا جاهد» - بانوی آوازخوان- ...



شیدا جاهد , شهلا جاهد , تشییع جنازه سلیم موذن زاده

مراسم یادبود «شیدا جاهد» - بانوی آوازخوان- که سال‌های طولانی از عمر هنری خویش را ممنوع‌الفعالیت بود، امروز از ساعت 2:45 دقیقه تا 4:15 دقیقه در مجسدالرضا واقع در خیابان نیلوفر برگزار می‌شود.

این در حالی است ک و مسوؤلان هنری کشور نیز هیچ‌کدام پاسخ و دلیل مشخصی برای این مساله بیان نکرده و تنها به گفتن اینکه: «مراجع ذیربط اجازه‌ی برگزاری این مراسم را ندادند» کفایت کردند.

در این میان «مسعود جاهد» - آهنگساز و نوازنده‌ی نی و همسر شیدا- می‌گوید:‌ »در این مدت بسیاری با من همراه بودند. از آقای سجادی گرفته که از آغاز بیماری تا زمان درگذشت شیدا همراه من بود.

آقای مرادخانی که به ملاقات شیدا در منزل آمد و همچنین آقای نوربخش که از همان ابتدای بیماری شیدا تا لحظه‌ی وداع او در بیمارستان همراه من بودند. آقای طالبی نیز ترتیب خاکسپاری این هنرمند را در قطعه‌ی هنرمندان دادند. همچنین بانوان هنرمندی چون هنگامه اخوان، پری ملکی و معصومه مهرعلی و تمام کسانی که برای خداحافظی با شیدا آمدند، تشکر می‌کنم.»

این در حالی است که هیچ کدام از چهره‌های هنری و موسیقی کشور اعتراضی به ممانعت برای تشییع شیدا از مقابل تالار وحدت نکرده و حتی از درج یک پیام تسلیت ساده نیز اجتناب کردند.

 

اخبار فرهنگی - موسیقی ما


ویدیو : اجازه تشییع شیدا جاهد را ندادند