اجازه ای که شکیرا به پیکه داده است : پیکه می گوید همسرش شکیرا به او اجازه داده ...



پیکه و شکیرا , جرارد پیکه و شکیرا , دست و دلبازی پیکه و همسرش شکیرا

پیکه می گوید همسرش شکیرا به او اجازه داده تا فوتبالش را در بارسا تمام کند.»

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در گفت‌وگو با مجله آلمانی «کیکر» اعتراف کرده که همسرش شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی به او اجازه داده تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بارسا بماند و اصلاً از او نخواسته در یکی از باشگاه‌های زادگاه خودش بازنشسته شود!

او با خنده در این‌باره گفته: «شكیرا به من فشار نمی‌آورد كه دوران حرفه‌ای‌ام را در كلمبیا به پایان برسانم. به من اجازه داده كه كفش‌هایم را در بارسا آویزان كنم.»

مدافع اسپانیایی در این گفته به سال 2004 هم نقب زده؛ زمانی كه نوكمپ را به مقصد اولدترافورد ترك كرد تا در منچستر‌یونایتد زیر دست الكس فرگوسن كار كند و 4 سال بعد از آن دوباره به زادگاهش بازگردد.

 

به اعتقاد او جدایی از بارسا قدمی بود كه برای پیشرفت و بهتر شدنش برداشته اما از سوی دیگر بازگشت به این تیم بهترین تصمیمی بوده كه می‌توانسته بگیرد: «وقتی از بارسا رفتم، فكر می‌كردم هیچ‌وقت برنخواهم‌گشت اما برگشتم و این مهم‌ترین قدمی بود كه در زندگی‌ام برداشتم.»

 

وقتی صحبت از منچستر پیش كشیده شد، پیكه گفت رختكن پر از ستاره این تیم به او كمك كرده خیلی چیزها یاد بگیرد اما از طرفی هم در بین آن همه بازیكن بزرگ فرصت چندانی برای بازی به او نمی‌رسیده: «در خط دفاعی در كنار ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ خیلی سخت می‌توانستی فرصت بازی پیدا كنی.»

پیكه به غیر از این از فرصت استفاده كرد تا از گواردیولا به خاطر اینكه بعد از بازگشت در سال 2008 به او اعتماد كرد، تشكر كند: «گواردیولا بهترین مربی‌ای است كه داشته‌ام. هیچ‌كس مثل او نمی‌تواند فوتبال را تحلیل و بررسی كند.

 

او همیشه به بهتر شدن تیم فكر می‌كند.» موضوع انتخاب نشدن برای كاپیتان چهارمی تیم از جمله مباحث دیگری بود كه پیكه درباره‌‌اش حرف زد: «این رأی اكثریت بود و باید به آن احترام گذاشت.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : اجازه ای که شکیرا به پیکه داده است